02-06-2014, 22:11 PM
(02-06-2014, 07:59 AM)PlyVal64 Kirjutas: Kui on olnud vaja pikemat palki tuua, siis need on kenasti sõiduauto taga lohisenud, seda tegin kunagi oopeliga. Näiteks koogupuu jms. Kui on plaan oma metsast terve palkmaja jagu palki välja vedada, siis selleks pole ju ühekordselt mõtet eritehnikat osta - seda saab rentida. Kui aga tegu on püsiva palgiveoga, siis see on äri ja seda 99,9% inimestest OMA metsast ei tee - ehk tegu on TÖÖGA.
Jne, jne. Tunne on, et paljud püüavad telefoniposti püksi toppida....
Estieks, Priit, avalda minu poolt Tiinale tänu, sulle mõistuse pähe toomise (ilmselt praepanniga) eest

Teiselt poolt oled sa suht ego oma selletamistega, omad natuke seda ja teist nagu paljud eestimaalased, kes pole siit veel põgenenud, samas üritad sa seda sõnnikut kuidagi manageerida ning nagu juurestoodud piltidelt näha, siis käepäraseid vahendeid kasutades, iseasi, et selle nu**iga ei toida ennast ära, sina kui "me Tallinnas - me maksame" võid endale lubada Audi peenestamist metsa vahel, maainimene seda aga endale lubada ei saa, sest iga juurikas, mis tungib karterisse, on hiljem vaja ka kuidagi kinni maksta ... sina saad raha mujalt, maainimesed aga ainult raske töö ja vaevaga kohapeal... ja sellsiel kohal testele eesnah pähetõmbamisega tegelda, tood ainult paksu verd kaasa ... vot nii.
Kuivõrd on mul endal ka tulnud tegemist teha "maatöödega" ning minul on olnud rõõm ja õnn kasutada vahendeid väljastpoolt süsteemi, siis olen nii mõnelgi aastal maksnud asjadele rämedalt peale ... isegi väga rämedalt ... aga minul on selleks olema ressursid, mida maainimestel pole ... olen proovinud kasutada värsket tehnikat, nii ca 5-10a vana, aga see on kallis pidada ning ka soetusmaksumus on sigakõrge, arvestades meie riigikese niru taset, võrrelduna lääne rämedalt pealemakstud süsteemile. Seega uus tehnika on suht välistatud, ise tehtud tehnikaga on nagu on, saab hakkama aga projekteerimisvead toovad tohutult tuska ja muresid, seega peavad endal käed õigetpidi otsas olema, sest koguaeg peab näpp soojas õlis ligunema, muudesse soojadesse kohtadesse ei jõuagi toppi

Peale kõige selle on olemas igal inimesel oma maitse, kes sõidab näiteks Peukari 106/206 mudeli või selle derivaadiga ja on see juures sigaõnnelik, kuigi minu arvates on sellel peldikul all täiesti mõttetu tagasillakonstruktsioon, Saksa teeedele ilmselt sobib aga meie tolmustele teedele täiesti sobimatu ilma ümberehituseta ja seal juures suure ümberehituseta, aga paljudele on selle fekaali parandamine jõukohane???? pealegi ei tee sa seda ainult mutrivõtme ja kuvaldaga.
Arvestamata ei saa ka jätta asjaolu, et kuivõrd on õnnis nõukaaeg andndud meile meile tohutud varuosalaod, siis nn "vene" tehnika juppe saab suht taskukohaste hindadega ja mõistliku ekspluatatsiooni juures ei kulu neid palju.
Dad.