11-06-2014, 09:36 AM
(10-06-2014, 21:05 PM)Mossemees Kirjutas:(06-06-2014, 19:15 PM)DevilDeVille Kirjutas:Päris siiski mitte. GAZ 11 (GAZ 11-73 ja selle kabriovariant 11-40) olid põhimõtteliselt küll sama kerega, kuid iluvõre oli teise kujundusega. Peamine erinevus "Emkast" oli R6 mootor (hiljem kasutati sama mootorit GAZ-51-l). M1 spidodel, nii palju kui ma neid näinud olen, lõpeb skaala 120-ga. Kusjuures, GAZ 11-73 valmistati vaid 1250 ja 11-40 kõigest 6(?!) eksemplari. Nii et seega suht haruldane spido. Pole ka kuulda-näha olnud, et selliseid mingitel väga varajastel Pobedadel kasutatud oleks.(06-06-2014, 18:56 PM)taruvaras Kirjutas: Kas nüüd just sissepressitud 42. a GOST-iga, kuid väliselt samasugune oli ka juba "emkal".
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=24471
M1 ongi sisuliselt Gaz-11
Sptetsialistid ...
Gaz 11 on Emka eelkäia ja evib sama liini kere, kõik muu on erinev. Gaz 11 mootor on 51 eelkäija ja täiesti TEINE mootor ... ah jaa ... mõningad tihendid sobivad omavahel. Gaz11 spido on kuni 140, M1 spido on kuni 120. Minu käest käis kunagi läbi varuosana toodetud spido, mille kujundus oli oluliselt erinev "originaalist", isegi Gaz11 omanikud vangutasid päid ja imetlesid venelaste leidlikust.
Dad.