15-06-2014, 13:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-06-2014, 13:49 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(15-06-2014, 12:44 PM)Gravity Kirjutas: ...
Samamoodi on Unimog kasutamine metsatöödeks suhteliselt haiglane mõtteviis.Kuidas sa palke virnastad?
...
Nagu iga teise trossiga puid välja lohistava masinaga. Ehk kas veeretades või eraldi tõstukiga. Kui on tera ees, saab ka sellega upitada teatud kõrguseni. PITA ja sidurit tappev tegevus, kuid tehtav.
Arvestades muidugi moogi hinnalipikul ilutsevat numbrit, siis mõistlik see tegevus ei ole. Iseasi, kas hobi ikka peab mõistlik olema.

Vanemate moogide puhul on juhikohale saamine veel suurem väljakutse, kui paljukirutud teesoorokil

(15-06-2014, 12:44 PM)Gravity Kirjutas: ...
Lihtsalt kuskilt jookseb efektiivsuse piir koos õige tööriista valimisega konkreetse töö jaoks. Siin teemas on kõik täitsa sassi aetud ja väga seinast seina lahmitakse. On maakohti kuhu t-25 on ideaalne ning on talupidamisi kus T-25 kõlbab ainult nooremale põlvkonnale näitamiseks millised traktorid olid vanasti.
Lahmitakse jah, sest lähtekohad on ju erinevad ja teatud inimesed ei ole võimelised teiste seisukohti aktsepteerima.

Kuna pidin neljapäeval taas ühte põksinäksi elustamas käima, siis veel üks nael selle nikatsi kirstukaande:
kabiiniga isendil on hüdrojaguri surveklapi kaas paigutet sedasi,et selle mahasaamine vahelesattunud saastast vabanemiseks on tõeline peavalu. Täiesti võrreldav uuema aja masinatega, mida polegi mõeldud remontida.

Õnneks oli masina omanikul head peened käed

Et leek ei sumbuks, natuke bensiini juurde:
ideaalne on teekakskendviis vast ainult sinna majapidamisse, kus paar samasugust juba ees ja keegi nende hingeelu peensusteni tunneb.
