16-06-2014, 14:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-06-2014, 14:30 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
Vahepeal on garaasi tekkinud lisaks üks jumz.... või õigemini mõtteline osa sellest
Nimelt soolo jumzile on plaan teine tagasild koos käigukastiga alla panna kus juba orginaalis jõuvõtuvõll sees. Sai seotatud siis üks sobiv komplekt. Soolo jumzil on käigukasti põhi ka suurte veohammakate alt lõhki külmunud kunagi, seega korralik sild on igati oodatud. Hetkel ongi käsil ketaspidurite vahetus uute vastu ning nippet-näppet korrastamine, mõned uued laagrid ja puksid. Sisu on korralik.
![[Pilt: CAM01401.jpg]](https://lh5.googleusercontent.com/-YsGtzbMb7Ho/U57ROwoTHuI/AAAAAAAADmc/QyjOT1XVa9w/w803-h602-no/CAM01401.jpg)
Kopaga jumzile otsisin korraliku lääne jagaja kuid kahtlustan et tootlikuse viib alla. Hetkel orginaalid on korralikud ning kaevata on nendega hea, kiire ja tugev, laadimisel on aga jube kehva toimetada. Silindrite mansetid lähevad ka mingi aeg vahetusse, kipub juba kergelt alla vajuma mast. Ühele pihustile peaks ka uue otsa panema ja õhufiltri element on kusagilt saksa poolt tulemas. Muud tarka polegi lisada, tuli pidevalt kolvil ja masin töötab rohkem kui kunagi varem...
Kerge näide tänasest hommikust...

![[Pilt: CAM01401.jpg]](https://lh5.googleusercontent.com/-YsGtzbMb7Ho/U57ROwoTHuI/AAAAAAAADmc/QyjOT1XVa9w/w803-h602-no/CAM01401.jpg)
Kopaga jumzile otsisin korraliku lääne jagaja kuid kahtlustan et tootlikuse viib alla. Hetkel orginaalid on korralikud ning kaevata on nendega hea, kiire ja tugev, laadimisel on aga jube kehva toimetada. Silindrite mansetid lähevad ka mingi aeg vahetusse, kipub juba kergelt alla vajuma mast. Ühele pihustile peaks ka uue otsa panema ja õhufiltri element on kusagilt saksa poolt tulemas. Muud tarka polegi lisada, tuli pidevalt kolvil ja masin töötab rohkem kui kunagi varem...
Kerge näide tänasest hommikust...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB