04-08-2014, 23:37 PM
Eks selle paagiga ole mitmeid variante lappimiseks. Minul oli plastiliiniga keegi härra tarkpea lappinud ja üle värvinud. See hakkas lekkima ainult seetõttu, et nokkima hakkasin seda imelikku pehmet kohta.
Praegu peab hammerite imehästi, ei ole kratsitav ja kaks kuud no problemo. Usun, et peab kauemgi aga kindluse mõttes viskan plönni tina talvel peale.
Lõppkokkuvõttes tuleb paak seest roostest eemaldada. Siin on igast vigureid alates fosforhappest nagu Coca cola kuni erinevate kemikaalideni välja. Mina sain dieetkoolaga puhtaks nagu lutik, säras seest. Siis neutraliseerid happe söögisoodaga ja loputad järgnevalt ohtralt. Kuivatad seest läbi puhuva õhuga mõni tund ja viskad siis kohe mingi kemikaali sisse, mida paakide seestpoolt roostekindlaks tegemiseks kasutatakse. Teadjamad härrad kindlasti teavad aga neid spets kemikaale olemas on, mis sellise plastikulaadse kihi paaki tekitavad ja roostel enam võimutseda ei lase. Ennem peab pind olema lihtsalt roostevaba ja puhas, õhu käes seisev paak aga roostetab tundidega kui sealt vedelik välja lasta.
Ja muidugi tuleb paaki iga talv tühjendada bensiinist ja uus sisse panna ennem, kui talveks sõiduriist sitsima pannakse. Õhuniiskus jms. aastaga kogunenud vesi kondenseerub bensiini sisse ning mittelahustuvana vajub paagi põhja, kus siis rõõmsalt roostetama ajab bensu all kõik.
Ehk on abi.
Praegu peab hammerite imehästi, ei ole kratsitav ja kaks kuud no problemo. Usun, et peab kauemgi aga kindluse mõttes viskan plönni tina talvel peale.
Lõppkokkuvõttes tuleb paak seest roostest eemaldada. Siin on igast vigureid alates fosforhappest nagu Coca cola kuni erinevate kemikaalideni välja. Mina sain dieetkoolaga puhtaks nagu lutik, säras seest. Siis neutraliseerid happe söögisoodaga ja loputad järgnevalt ohtralt. Kuivatad seest läbi puhuva õhuga mõni tund ja viskad siis kohe mingi kemikaali sisse, mida paakide seestpoolt roostekindlaks tegemiseks kasutatakse. Teadjamad härrad kindlasti teavad aga neid spets kemikaale olemas on, mis sellise plastikulaadse kihi paaki tekitavad ja roostel enam võimutseda ei lase. Ennem peab pind olema lihtsalt roostevaba ja puhas, õhu käes seisev paak aga roostetab tundidega kui sealt vedelik välja lasta.
Ja muidugi tuleb paaki iga talv tühjendada bensiinist ja uus sisse panna ennem, kui talveks sõiduriist sitsima pannakse. Õhuniiskus jms. aastaga kogunenud vesi kondenseerub bensiini sisse ning mittelahustuvana vajub paagi põhja, kus siis rõõmsalt roostetama ajab bensu all kõik.
Ehk on abi.