07-08-2014, 00:30 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-08-2014, 00:32 AM ja muutjaks oli AnatoliJermakov.)
Mis see liivaprits ja pulbervärvimine ka maksma läksid? Endal plaan sama asi ette võtta aga puudub igasugune aim umbkaudsetestki tööde mahtudest ja kuludest.
Eks musta numbrimärgi tagaajamine ongi eraldi hobi. Tahad töökindlust ja mugavust, siis ei ole see tihti päris otstarbekas. Ma olen enda rattal tihendeid, kummijublakaid, kaableid jms. nodi vahetanud tohututes kogustes. Kuigi ametlikelt edasimüüjatelt, siis originaaljupid nad enam pole. Valik - kas originaal ja seisev sikkel või korras ja sõitev kuid originaalilähedane. Kasvõi ketaspiduri voolikud on originaalis kummist ja neid ei olnud mul võimalik korralikult tööle panna. Pidur oli väga pehme ja vajus läbi kui vajutasid käega. Paar kuud sai kõike proovitud ja nii kui terasest uued liinid peale said, oli 5 minutiga pidurid õhutatud.
Ja originaalis pole mu rattal suunakaid. Eestis aga pole võimalik arvele võtta ilma. Dilemma?
Edu töökorda seadmisel!
Eks musta numbrimärgi tagaajamine ongi eraldi hobi. Tahad töökindlust ja mugavust, siis ei ole see tihti päris otstarbekas. Ma olen enda rattal tihendeid, kummijublakaid, kaableid jms. nodi vahetanud tohututes kogustes. Kuigi ametlikelt edasimüüjatelt, siis originaaljupid nad enam pole. Valik - kas originaal ja seisev sikkel või korras ja sõitev kuid originaalilähedane. Kasvõi ketaspiduri voolikud on originaalis kummist ja neid ei olnud mul võimalik korralikult tööle panna. Pidur oli väga pehme ja vajus läbi kui vajutasid käega. Paar kuud sai kõike proovitud ja nii kui terasest uued liinid peale said, oli 5 minutiga pidurid õhutatud.
Ja originaalis pole mu rattal suunakaid. Eestis aga pole võimalik arvele võtta ilma. Dilemma?
Edu töökorda seadmisel!