20-08-2014, 11:04 AM
Ok, see soojast peast jõu ärakadumine, see on üks põhjus.
Alustaks sellest põhjuse otsimisest, et toore klapp peab väga täpses asendis olema kui käivitad, ei saa teda põhja panna ja ja poole peale panna, ta peab olema kusagil poole ja põhja vahel. Kui mootor on juba töötanud näiteks 5 min, siis saab toore klappi natuke rohkem liigutada ilma et välja sureks. Mitte kunagi ei saa toore klappi nulli panna, sureb välja.
Kas võib liiga palju õhku peale saada, tänu sellele puuduvale plekile õhupuhastis? http://www.ebay.com/itm/TORO-COMMERCIAL-...0785603603
Alustaks sellest põhjuse otsimisest, et toore klapp peab väga täpses asendis olema kui käivitad, ei saa teda põhja panna ja ja poole peale panna, ta peab olema kusagil poole ja põhja vahel. Kui mootor on juba töötanud näiteks 5 min, siis saab toore klappi natuke rohkem liigutada ilma et välja sureks. Mitte kunagi ei saa toore klappi nulli panna, sureb välja.
Kas võib liiga palju õhku peale saada, tänu sellele puuduvale plekile õhupuhastis? http://www.ebay.com/itm/TORO-COMMERCIAL-...0785603603