20-08-2014, 13:35 PM
Minu omal on karburaatoril ainult üks reguleerkruvi. Ja see peab olema lahti umbes 2,5 pööret. Üsna täpset reguleeringut vajab see kruvi, muidu mootor ei tööta. Ja kruvi saab paika muidugi keerata seisva mootoriga, aga töötava mootoriga tuleb natuke kohendada. Päris ilma õhupuhastita minu mootor igatahes ei tööta. Seal öhupuhasti korpuse all on mäletamist mööda karterituulutuse toru. Ma ei mäleta, kas bensiinipump töötab nuki pealt või on see äkki kuidagi vaakumi pealt tööle pandud? Igatahes ilma õhupuhastita mina oma mootorit tööle ei saa, mõne potsu küll teeb , aga käima ei jää. Ja siis on seal veel jahutusventika tuule mõjul toimiv seguklapi korrektor, selle vedru pingsusest sõltub ka väga palju. Kas karburaatori alumise kopsiku (nn. settepott) saad kätte ilma mootorit lammutamata? Minu oma ei tule välja, 1mm jääb puudu. Selle ja karburaatori korpuse vahel on tihend, mis oli minu omal kunagi katki. Siis ka ei saanud korralikult mootorit tööle. Pärast uue paigaldamist probleem kadus. Kuid katkise tihendiga ei olnud vüimalik üldse tööd teha, ainult tühikäigul kohapeal kuidagimoodi töötas. Muidugi, need mootorid ei pruugi olla täitsa sarnased. Minu oma on selline:
http://static4.album.ee/files/1148/90/or...3_4tAf.jpg
http://static4.album.ee/files/1148/90/or...3_4tAf.jpg