22-08-2014, 18:05 PM
(21-08-2014, 20:45 PM)KristjanT Kirjutas: Eks Uko teab täpsemalt, aga usun, et siin kuluks ära vähe täpsem seletus. Milles väljendub servosurve kadumine? Kas mõõtsid seda manomeetriga, mis see näitas? Mis survele on seadistatud peareduktsioonklapp? Millistel operatsioonidel servo ära kaob (ja kuidas kaob), kas teised töötavad korrektselt edasi? Mida pead silmas reguleeritavate drosselklappide all? Kas läbivoolu reguleerijaid? Millistele operatsioonidele need läksid? Kui jagaja ennem töötas korrektselt ilma selliste vidinateta, siis peab ka edaspidi töötama. Läbivoolu reguleerimine ei ole kuidagi moodi seotud pilootsurvega.Miskipärast läbivoolu reguleerimine mõjutab piloot survet.
Jagaja on uus.
Servosurve kadumine väljendub selles, et nt. masti keerates tulevad ca 3 sec augud sisse, ehk mast jääb keeramisel lihtsalt seisma. Samuti jääb nool alla lastes seisma.
Servo survet manomeetriga mõõtes langeb see ettenähtud 32-20 bar-ile. Ja nii nõõgivad kõik 4 servoga juhitavat sektsiooni.
On/off opid toimetavad ilusti. Drosselklappidega läbivoolu piirates servo surve tõuseb normi aga tulemuseks on liikuv, kuid tõmblev tõstuk. Klapid läksid masti keeramise ja noole silindri vahele.
http://hydrokrak.pl/912-1282-large/zawor...90-1-2.jpg