23-08-2014, 12:06 PM
Lugupeetud teemaalgataja on nüüd saand lugeda igasugust juttu ja pää hakkab vast juba halliks minema . Ütleks kah mitte just väga tarka juttu sekka, vahest on abiks. Soovitan inspekteerida korralikult üle oma masina aku - need mootorid on päris pepsid ses suhtes. Mina vahetasin just mõni nädal tagasi oma poolpiduse aku uue vastu ja kui enne kahtlustasin ka klapivahesid (mida ma ka reguleerisin ) ning karburaatorit, siis pärast kadusid need probleemid iseenesest. Tegu on mul küll Briggs-i mootoriga, kuid probleemid on sarnased.
Sinu väljapakutud infolehtedel on räägitud klapivahedest seal, kus on kirjas. Tappet
Clearance
(Cold) - ehk siis külma mootori korral.
Intake - sisselase
Outlet - väljalase
Mõõdud on seal tollimõõdus, mm saad ise kätte. Need vahed on päris peenikesed.
Sinu väljapakutud infolehtedel on räägitud klapivahedest seal, kus on kirjas. Tappet
Clearance
(Cold) - ehk siis külma mootori korral.
Intake - sisselase
Outlet - väljalase
Mõõdud on seal tollimõõdus, mm saad ise kätte. Need vahed on päris peenikesed.