27-08-2014, 19:35 PM
Siin lugedes seda jagaja teemat ja oma väikest arunatukesega ja talupojamõistusega kaasa mõeldes tekib selline mõte- Kuna pumbast peale ei tule nii palju õli kui eest ära läheb, siis avarii klapid hakkavad sulguma. On olemas 2 tüüpi jagajaid minule teadaolevalt.
Ühed on potentsi hoidvad ehk siis hoiavad jagajas koguaeg 200-300bar olenevalt seadistusest.
Teised jagajad on aga vaba läbivooluga ja potentsi ei hoia.
Kui sul pump on vägev ja tootlikkuse probleemi olla ei tohiks, ning pumba töökord on kindel siis saab olla ainus võimalik viga olla selles potentsi hoidvas nn surveklapis mis laseb osa survet tagasivoolu.
Teine variant on see, et pumba tootlikkus väike ja silindrist tagasi tulev õli vaja suunata survesse tagasi nagu seda tehakse puulõhkuja silindris, et saada kiirem töö???
Pole mul tehnilist haridust ja tõele ei pretendeeri lihtsalt teema huvitav ja pakub minulegi pinget et milles siis konks peitub.
Ühed on potentsi hoidvad ehk siis hoiavad jagajas koguaeg 200-300bar olenevalt seadistusest.
Teised jagajad on aga vaba läbivooluga ja potentsi ei hoia.
Kui sul pump on vägev ja tootlikkuse probleemi olla ei tohiks, ning pumba töökord on kindel siis saab olla ainus võimalik viga olla selles potentsi hoidvas nn surveklapis mis laseb osa survet tagasivoolu.
Teine variant on see, et pumba tootlikkus väike ja silindrist tagasi tulev õli vaja suunata survesse tagasi nagu seda tehakse puulõhkuja silindris, et saada kiirem töö???
Pole mul tehnilist haridust ja tõele ei pretendeeri lihtsalt teema huvitav ja pakub minulegi pinget et milles siis konks peitub.
