24-09-2014, 20:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-09-2014, 20:15 PM ja muutjaks oli zurik.)
(24-09-2014, 17:58 PM)diesel Kirjutas: sidur siduriks, see nagunii alamõõdulisuse tõttu on kulumaterjal. a mudu aru ma ei taipa, kas te mehed teete nalja vä? 66 on ju veoauto juba, küll pisike aga siiski. sinna ikka natuke kubatuuri ka vaja. numbri järgi kõva vääne ja uhked hobused ei päde.Kas siis suurema kubatuuriga mootori andmed on lihsalt usutavamad v? Jääb natuke arusaamatuks? Kuna võrreldes erinevaid mootoreid nö paberi peal siis,85 nda aasta 3,3 l turboga patroli diisli vääne on lahjem kui vw 2,5 tdi l. Ehk selgitaksid natuke endapoolt kirjutatut.
kui vaja ise ehitada ja russi kone ei sobi, siis vaadake kuskilt ikka veoka mootor.
Ratta mõõdu kompenseeriks see et g66 on tunduvalt aeglasem peaülekanne lisaks veel aeglustav vahekast.
Küsimus tekkis ka selline palju on Gaz 66 l ülekande varjante,ehk oskab keegi aimu anda umbeski?