Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
kui minu jutt antud teema kontekstis arusaamatuks jäi, siis täpsustan.
majanduslikult on mõttetu kuuekümne kuuele diiselmootori aretamine.
enam-vähem korras originaalmootor teeb sellise oma tarbeks tehtava töö sama hästi ää ja see hüpoteetiline kokkuhoid kütuse arvelt ei teeni mootorivahetust mitte kunagi tagasi.
mõningane jume tuleb ideele alles siis kui mootoriswapi järel hakkaks masin nö. täisajaga raha teenimise tööd tegema. ja ka siis ei tasu loota, et ettevõtmine kiirelt omadega plussi jõuab.
kui aga ettevõtmise ajandiks on misiganes muu põhjus peale majandusliku kasu, siis loomulikult võib igasugu asju välja mõelda ja valmis teha.
Postitused: 306
Teemad: 15
Liitus: Feb 2014
Maine:
3
Tänan neid kes antud arutelus on asjakohaseid komentaare jaganud.
Selgitaksin vähe oma vaatenurka: Auto mõte oleks hobisõiduk/tööloom,ehk siis mõte oleks ehitada, osta kallutaja 66,millega saaks omatarbeks mingisugust manti vedada. Samas saaks ka vajadusel kedagi kusagilt välja tõmmata ja ka vabal ajal metsas püherdamas käija. Auto läbisõiduks ennustaks praegusel hetkel u 500 km kuus.
Ehk siis mõte on teha hobisõiduk,millega kannataks ka vähesel määral teenust teha. Tingimuseks oleks ka muidugi 4x4 veoskeem ja hinna skaala võiks jääda 4000-5000 euro kanti. Maantee kiirus peaks olema 70-85 km /h.
Kuna käed jalad veel terved, siis ehitused teostaks ise,mootori poolepealt olen diislitega suurem sõber kui bensukatega.
Ootaks arutelu antud teemadel.
Postitused: 257
Teemad: 17
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
Ma arutelu alustuseks ütlen arvamuse, et kui autot selle eelarve alguses juba eelnevalt olemas ei ole, siis on kõige korralikult tegemiseks raha liiga vähe. Mis mootor üldse piisavalt pöördeid võimaldaks?
Kui tingimata käivad neelud vene tehnika järgi, siis soovitaks pöörata silmad Gaz 3308 poole (täpsemate hindadega ma kursis pole).
Postitused: 23
Teemad: 1
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
Kuna praegu teen eeltööd ja tegudeni tahaks jõuda kevadel, siis loodan et vahepeal tuleb mõni müüki.
[/quote]
Oli endal ka selline mõte eelmine aasta ja sai korralikult kodutööd tehtud, ja uuritud, puuritud. Oli selle aja jooksul 3 diisel gaz 66 müügis:
Esimene oli bellarussi mootoriga, aga vene tehnika huvi väga ei pakkunud.
Teine oli mersu mootoriga, ei mäleta nüüd enam kubatuuri, ega mootoritüüpi, hind oli niikuinii piisavalt krõbe, omanik oli vähemalt ise piisavalt rahul.
Mersu mootor koos kastiga läks siis gaz 66 kasti ja käike pidi palju olema ja kütusekulu ja võimsusega oli ka rahul
Kolmas oli bmw 2.4 td mootoriga isend. Kütusekulu ja võimsusega oldi rahul, aga käigud pidid kiired olema isegi läbi aeglusti(66 kasti vahel polnud järelikult), kui nüüd ise õieti mäletan.Aga see müüdi ära ja ei saanud ei proovima ega vaatama minna.
Ise pannes toona oleks valinud kahe mootori vahel bmw 2.5 tds, mida saab siis chipiga või mehaanilise pumbaga lihtsalt järgi aidata. Ja pealegi on need mootorid väga odavad ja kasutatult liigub neid palju.
Mersu mootoritest oleks valinud om 606.96. mida raskem leida ja maksab veits rohkem aga jõudlust on piisavalt ja edasi aidata saab väga palju kui oled nõus maksma, aga nuh ka stock seades oleks see mootor seal peal väga hea.
Ise sai siis ostetud prooviks stock gaz 66, nagu vene tehnika ikka, kõik asjad saavad tehtud aga pole päris nii fun kui võiks olla.
Lagunema kipuvad asjad mida ei oskaks oodata.
Sai ligi võetud ka teine gaz 66 toorik ilma mootorita ja läksin siis odavama vastupanu teed ja mootori valikuks sai 2.5tds aga kuna doonor auto liiga korralik, siis läheb taastamisse ja gaz peab hetkel jääma ootama paremaid aegu.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(24-09-2014, 11:56 AM)maitds Kirjutas: Sai ligi võetud ka teine gaz 66 toorik ilma mootorita ja läksin siis odavama vastupanu teed ja mootori valikuks sai 2.5tds aga kuna doonor auto liiga korralik, siis läheb taastamisse ja gaz peab hetkel jääma ootama paremaid aegu.
Kui huvi on, siis mul pakkuda kaks (peaaegu)komplekset bemmi 525td mootorit+ veel meeletu kogus muid jubinaid sinna juurde.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 1,306
Teemad: 24
Liitus: Jul 2009
Maine:
41
24-09-2014, 16:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-09-2014, 16:12 PM ja muutjaks oli
Mahno.)
Ära vaata ainult maksimaalse võimsuse ja momendi numbrilisi suurusi, vaata ka seda, millises pööretevahemikus see saadaval on. Selles võib bensu v8 diislile silmad ette teha.
Kui palju sa selle masinaga siis läbi sõita tahad, et originaalmootori korda tegemine piisav pole ja TDI ressursis kahtled?
Postitused: 306
Teemad: 15
Liitus: Feb 2014
Maine:
3
No kui sellist masinat ehitada/ ostma hakata siis ikka 5 aastaks vähemalt,eks kasutuspikkus sõltub paljudest asjadest. Kas tdi kannataks 100000 km 66 südamena?
Postitused: 6,911
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Veoautodele sõiduka diiselmootorist on ennegi räägitud. Kõlama jääb neist juttudest alati siduri olematu vastupidavus. On ka loogiline, kogu aeg on vaja kohalt nihutada korralik ülekoormus.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
sidur siduriks, see nagunii alamõõdulisuse tõttu on kulumaterjal. a mudu aru ma ei taipa, kas te mehed teete nalja vä? 66 on ju veoauto juba, küll pisike aga siiski. sinna ikka natuke kubatuuri ka vaja. numbri järgi kõva vääne ja uhked hobused ei päde.
kui vaja ise ehitada ja russi kone ei sobi, siis vaadake kuskilt ikka veoka mootor.
Postitused: 432
Teemad: 4
Liitus: Oct 2012
Maine:
12
Pole see 66 mingi veoauto.Ametlik kandevõime 2 tonni, täismass kõigil versioonidel alla kuue tonni.Enamik kaubikuid ja maastureid on koos lubatud haagisega ette nähtud suurema massi liigutamiseks.Miks ei peaks kaubiku mootor 66 liigutama, kui ülekanded paigas?Siduri tapab ka liigne libistamine, kui mõistusega kasutada, siis kestab ka kaubiku sidur edukalt.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
ja teisipidi oli ju jutt, et vaja riista, et nö. oma puid metsast välja vedada ja külameestele ka veoteenust teha. isegi kui kõik sõidetavad metsarajad on siledamad ja kandvamad kui päälinna tänavad, siis ometigi pannakse peale tubli ülekoorem.
a muidugi saab asja sobiva ülekandega kindlasti töötavaks teha.