24-09-2014, 23:47 PM
(24-09-2014, 23:23 PM)al101 Kirjutas: Mul oli kunagi tagaveoga juhus, kus sõitsin mäest üles, kiirendasin ja lõpetasin kiirendust, lasin sujuvalt gaasi tagasi, spidomeetri järgi jõudis kiirus 90 peale, gaasi olin peaagu õigesse asendsise lasnud, ehk siis gaas rattaid ringi tõmmata ei saanud.
Aga hetkel kui mäest üles jõudsin ja samal ajal ka gaasi vaikselt tagais lasin tagavoelisel autol, siis läks külg vaikselt sujuvalt ette ja uisutasin tükkmaad vähemalt 200-300m külg ees ja vasakule teelt välja.
Külglibisemine mööda maanteed oli nii pikk,et jõudsin selle aja jooksul päris palju jälgida ja mõelda.
Järelikult sa ei kõlba isegi kiikhobust juhtima. 200-300m, läbimiseks kulub ka 90km/h ikka märkimisväärselt palju aega, selle aja jooksul peaks iga vähegi midagi oskav juht suutma masina juhitavaks tagasi tuua. Kasvõi elementaarse "sidur alla ja rool õigesse suunda" võttega, mille puhul veoskeemil mingit tähtsust pole.