25-09-2014, 21:40 PM
(25-09-2014, 21:30 PM)Tegelane5 Kirjutas: aga esiveolise puhul kui auto ebastabiilseks muutub tuleks gaasi vähesegi võimaluse korral juurde vajutada. Igatahes kindlasti mitte sidurit vajutada.
No päris nii ka pole. Kui mootoril jõuvaru pole (tavaline maantesõit, kõrgeima käiguga), siis pole gaasi juurdetallamisest erilist tolku. Sõltub muidugi viskamise suurusest, aga üldjuhul suvaline pereauto ennast otseks vedada ei jaksa. Sõltub muidugi asjaoludest, miks masin stabiilsuse kaotas ja mil määral.
Sidur alla (vaba veeremine) toimib muidugi pigem madala kiiruse juures, maanteekiirusel ei jõuta üldjuhul "vastu lapata" piisevalt kiiresti. Samas annab see ekstreemtingimustes üldjuhul võimaluse valida, kummale poole lepikusse minna (või kus pool on rohkem ruumi oma tantsuliigutuste treenimiseks).
See teema tuletab meelde veel ühe klassikalise vaidlusteema: Kas paremad (vähemkulunumad) rehvid peaksid olema esi- või tagateljel