02-10-2014, 18:54 PM
Miks kasutada tänapäeval webereid, kui on olemas ITB ja proge ajud?
Proge aju (nt: MS2) maksab 800 euri koos dyno häälestusega ja paigaldusega. (mingi üüber leiutamine maksab kindlasti rohkem)
Mingid ebay ITB saad umbes 400-600 euri eest.
Pill töötab iga päev korralikult, on võimsam ja ökonoomsem ja lihtsam ja vastupidavam kui vanakooli jura.
Nimeta mulle inimene, kes suudab topelt webereid seadistada korralikult? (mina sellist inimest ei tunne)
Weberitega tänaval sõita on lihtsalt võimatu, kuna pilli saad seadistada korralikult ainult WOT asendisse ja 100 protsendise koormuse all. Vahepealne poolkõva olek mõjub lihtsalt mootorile laastavalt (küll segu lahja, ja siis rikas, ja siis peksab tagasi ja siis detoneerib).
Kui jagaja keeramine ja karpa düüsi keeramine on armas ja annab soovitud tulemuse, siis jõudu tööle.
Tänapäeval on lihtsalt süüte map ja segu map, mis võimaldab sõita hästi rajal ja tänaval, vastavalt koormusele süüdet keerata ja vastavalt mootorile segu seadistada, mis tagab maksimaalselt laia väände ala ja maksimaalselt võimsa mootori ja seda ohutult. Kui deto külla tuleb, siis andur saab sellest aru ja reageerib, mitte nagu juht, kes on ähmi täis roolitaga ja ei saa A ega B aru.
Proge aju (nt: MS2) maksab 800 euri koos dyno häälestusega ja paigaldusega. (mingi üüber leiutamine maksab kindlasti rohkem)
Mingid ebay ITB saad umbes 400-600 euri eest.
Pill töötab iga päev korralikult, on võimsam ja ökonoomsem ja lihtsam ja vastupidavam kui vanakooli jura.
Nimeta mulle inimene, kes suudab topelt webereid seadistada korralikult? (mina sellist inimest ei tunne)
Weberitega tänaval sõita on lihtsalt võimatu, kuna pilli saad seadistada korralikult ainult WOT asendisse ja 100 protsendise koormuse all. Vahepealne poolkõva olek mõjub lihtsalt mootorile laastavalt (küll segu lahja, ja siis rikas, ja siis peksab tagasi ja siis detoneerib).
Kui jagaja keeramine ja karpa düüsi keeramine on armas ja annab soovitud tulemuse, siis jõudu tööle.
Tänapäeval on lihtsalt süüte map ja segu map, mis võimaldab sõita hästi rajal ja tänaval, vastavalt koormusele süüdet keerata ja vastavalt mootorile segu seadistada, mis tagab maksimaalselt laia väände ala ja maksimaalselt võimsa mootori ja seda ohutult. Kui deto külla tuleb, siis andur saab sellest aru ja reageerib, mitte nagu juht, kes on ähmi täis roolitaga ja ei saa A ega B aru.
Come to the dark side, we have cookies!