13-10-2014, 21:52 PM
Tore, et minu surnud konto alt tekitatud teema jätkuvalt tähelepanu pälvib.
Ma täpsustan seda koppade 5. käigu blokeeringut. Kulissplaati on lihtsalt jäetud sälk tegemata. Ei tea kuidas vanasti, aga täna tuleb abiks võtta puur ja relakas. Muuseas, ka endist kopavarianti (millel kopp küljest võetud) saab edukalt jõuvõtuvõlliga varustada, esimene ots on nagunii sees olemas. Tuleb vaid tagumine ots ja lülitushoob sisse pista. Paar aastat tagasi sai just tuttavat nii raud- kui tarkvaraga ses suhtes aidatud.
Mingil ajahetkel on mootoriploki ja hoorattakarteri ühenduspolte jämedamaks tehtud (vist oli 12 pealt 14 peale). Samuti on ajaloo jooksul hoorattakarteri/sidurikoja poltide arvu suurendatud. Millalgi 80ndate lõpu poole on termostaadikoda "aluminiseerunud".
Natuke liikuvat pilti ka: http://www.youtube.com/watch?v=mac8_uwg87c Mõnus muusika
Ma täpsustan seda koppade 5. käigu blokeeringut. Kulissplaati on lihtsalt jäetud sälk tegemata. Ei tea kuidas vanasti, aga täna tuleb abiks võtta puur ja relakas. Muuseas, ka endist kopavarianti (millel kopp küljest võetud) saab edukalt jõuvõtuvõlliga varustada, esimene ots on nagunii sees olemas. Tuleb vaid tagumine ots ja lülitushoob sisse pista. Paar aastat tagasi sai just tuttavat nii raud- kui tarkvaraga ses suhtes aidatud.
Mingil ajahetkel on mootoriploki ja hoorattakarteri ühenduspolte jämedamaks tehtud (vist oli 12 pealt 14 peale). Samuti on ajaloo jooksul hoorattakarteri/sidurikoja poltide arvu suurendatud. Millalgi 80ndate lõpu poole on termostaadikoda "aluminiseerunud".
Natuke liikuvat pilti ka: http://www.youtube.com/watch?v=mac8_uwg87c Mõnus muusika