03-11-2014, 00:06 AM
Kuu aega möödas, on põhjust jälle kirjutada. Vahepeal on päris hästi asjad edenenud.
Sai tehtud bensiinipaak. Võtsin vana hüdrofoori paagi. Lõikasin keskelt riba välja ning "kaane" maha. Klaasriide ja vaiguga läks uus pealmine osa koos kütusepumba keermega. Pärast natuke pahtlit ja värvi ning täitsa enam-vähem asi sai.
Sai paika mootor koos ketijooksuga.
Leegitoru sai ümber tehtud põkatsile sobivaks.
Pealisehitus, mille külge läksid radiaator, armatuur, istmed, elektrisüteem. Viimane tahab veel kõvasti korrastamist kui pärast värvimist lõplikuks komplekteerimiseks läheb.
Täna sain ka esimese paugu torust kätte. Mootor seisnud 2-3 aastat.
Algus polnud üldse eriti lubav. Pärast esimese katseid käisin värsket kütust toomas, laadisin akut, puhastasin küünalt jms. Kuni hakkasin ilma õhupuhastajata uurima, et pihustist kütust üldse sisse ei lasta, olgugi et kõik tundus õige. Lõpuks selgus, et vale juhe oli pihusti külge ühendatud. Kuramuse BMW oma samasuguste pistikutega..
Aga õige juhe külge ja kohe teine tera.
Järgmiseks vaja juhtelementidega tegeleda. Pidurihoovad, sidur, gaas ja käiguvahetushoovastikud. Samuti vaja jalgealune põhi teha. Rihveldatud plekist eedatavasti.
Sai tehtud bensiinipaak. Võtsin vana hüdrofoori paagi. Lõikasin keskelt riba välja ning "kaane" maha. Klaasriide ja vaiguga läks uus pealmine osa koos kütusepumba keermega. Pärast natuke pahtlit ja värvi ning täitsa enam-vähem asi sai.
Sai paika mootor koos ketijooksuga.
Leegitoru sai ümber tehtud põkatsile sobivaks.
Pealisehitus, mille külge läksid radiaator, armatuur, istmed, elektrisüteem. Viimane tahab veel kõvasti korrastamist kui pärast värvimist lõplikuks komplekteerimiseks läheb.
Täna sain ka esimese paugu torust kätte. Mootor seisnud 2-3 aastat.
Algus polnud üldse eriti lubav. Pärast esimese katseid käisin värsket kütust toomas, laadisin akut, puhastasin küünalt jms. Kuni hakkasin ilma õhupuhastajata uurima, et pihustist kütust üldse sisse ei lasta, olgugi et kõik tundus õige. Lõpuks selgus, et vale juhe oli pihusti külge ühendatud. Kuramuse BMW oma samasuguste pistikutega..
Aga õige juhe külge ja kohe teine tera.
Järgmiseks vaja juhtelementidega tegeleda. Pidurihoovad, sidur, gaas ja käiguvahetushoovastikud. Samuti vaja jalgealune põhi teha. Rihveldatud plekist eedatavasti.