22-12-2014, 11:06 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-12-2014, 11:09 AM ja muutjaks oli einota.)
Enamus kasutavad 66 või 53 (sillatalad ühesugused) sillatalasid ja sees 66-e difer (iseblokeeringu mõttes) Kuuldavasti autol nr. 48 (Kozlovski) pidavat olema tavaline 53 difer. Ilma blokeeringuta on mõte sees, nimelt keeramiste aeg ei hakka autot otse kiskuma. Minu bagil on 51-e tala ja 66-e difri sisu ning 63-me ülekanne. Selle mõte oli et sild saaks kerge kuid oleks blokeering aga nüüd mõlgutan mõtet panna hoopis 53-66 tala ja differ kas 53 või 66 oma.
ksf!2715 pildil on sõltumatta spiraal(samas ei saagi aru milline vedrustus seal on) vedrudega sild mida antud momendil reeglid ei luba aga muidu oleks idee hea
ksf!2715 pildil on sõltumatta spiraal(samas ei saagi aru milline vedrustus seal on) vedrudega sild mida antud momendil reeglid ei luba aga muidu oleks idee hea
