Palgihaarats
#18

Siinkohal ei tasu unustada ,et korras hüdrosüsteemi tõstevõimet ei mõjuta antud süsteemi juures kas pump on 10, 32 või 50. Rõhku annavad nad kõik peaaegu sama väärtuseni enne kui puruks lähevad. Ainuke erinevus on töö kiiruses. Siit tulenevalt ei saa teoreetiliselt ka liiga suurt pumpa panna. Pump peab olema optimaalne. Suur pump tahab suure rõhu jaoks palju jõudu saada. Tühikäigul pole suurt jõudu võtta ja poob mootori kinni. Pöördeid andes läheb pumba tootlikus nii suureks ,et raske on midagi täpselt teha ja hüdrosüsteem liigub liiga kiirelt. T-40 on huvitava hüdrosüsteemiga nimelt on seal juba originaalis klapp mis jagab õli roolivõimendi ja hüdrosüsteemi vahel. Klapi ehitus on lihtne aga juba oma olemuselt kütab selline hüdrosüsteem mõtetult õli. Mida kiiremini õli voolab seda kuumemaks läheb. Lisaks veel rõhukadu mis on pidevalt roolivõimendisse suunatud. Võib järeldada ,et pidevaks hüdroga töötamiseks selline süsteem ei sobi ja pigem ongi mõeldud haakeriistade mõningaseks tõstmiseks ja liigutamiseks. Kui pidevalt õli soojendav ja rõhukadu põhjustav klapp hüdrosüsteemist eemaldada ja lisada roolivõimendile eraldi pump saab hüdrosüsteemi mis on analoogne mtz 80 traktorile. Õli ringleb ilma koormuseta vabalt pumbast jagajasse ja tagasi hüdropaaki. Õli soojeneb ainult viskoosusest ja torustikust tingitud hõõrdejõudude toimel ühesõnaga vähe. Kui nüüd hakata hüdrohaakeriistaga tööd tegema, siis jagaja kangide liigutamisel lastakse õli samuti läbi jagaja siibrite ning kui on soovi palju libistada jagaja kangiga ,siis õli kuumeneb. Normaalsel töötamisel see probleeme ei tekita ja hüdropaagis suudab õli piisavalt jahtuda enne kui uuele ringile läheb. Koppadel ja suuremates hüdrosüsteemides on kasutusel lisaks õlijahutid ja muutuva tootlikusega pumbad , et proovida maksimaalselt energiat kokku hoida. Liigne õli soojenemine ja jahutamine on pmst kütuse ülekulu. Oma kogemusest arvan ,et kui pole mingit spetsiifilist seadet ,mis palju võimsust hüdrosüsteemist tahab võiks olla eraldi pumpade puhul  hüdropump isegi väiksem kui 32, sest kiirust on aga tühikäigul ei jõua mootor pmst mitte midagi teha alati on vaja natuke pöördeid tõsta ,et oleks piisavalt momenti. Üldiselt  on 32-10 täitsa ok ja paigaldus on ka lihtne.    
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Palgihaarats - Autor: ukfmx - 21-12-2014, 17:17 PM
RE: Palgihaarats - Autor: maisalup - 21-12-2014, 19:31 PM
RE: Palgihaarats - Autor: Laurimetall - 21-12-2014, 23:14 PM
RE: Palgihaarats - Autor: v6sa - 22-12-2014, 10:37 AM
RE: Palgihaarats - Autor: Raigo - 21-12-2014, 23:37 PM
RE: Palgihaarats - Autor: Daff - 23-12-2014, 17:48 PM
RE: Palgihaarats - Autor: JaakH - 23-12-2014, 20:27 PM
RE: Palgihaarats - Autor: phyl - 24-12-2014, 14:13 PM
RE: Palgihaarats - Autor: JaakH - 25-12-2014, 22:03 PM
RE: Palgihaarats - Autor: Laurimetall - 26-12-2014, 09:22 AM
RE: Palgihaarats - Autor: mlsluik - 26-12-2014, 09:53 AM
RE: Palgihaarats - Autor: Laurimetall - 26-12-2014, 21:41 PM
RE: Palgihaarats - Autor: ukfmx - 28-12-2014, 11:03 AM
RE: Palgihaarats - Autor: phyl - 26-12-2014, 23:22 PM
RE: Palgihaarats - Autor: Laurimetall - 28-12-2014, 20:16 PM
RE: Palgihaarats - Autor: ukfmx - 28-12-2014, 21:43 PM
RE: Palgihaarats - Autor: phyl - 28-12-2014, 22:16 PM
RE: Palgihaarats - Autor: Laurimetall - 29-12-2014, 00:14 AM
RE: Palgihaarats - Autor: ukfmx - 11-01-2015, 14:32 PM
RE: Palgihaarats - Autor: huvi5 - 11-01-2015, 14:52 PM
RE: Palgihaarats - Autor: ukfmx - 11-01-2015, 15:12 PM
RE: Palgihaarats - Autor: Laurimetall - 11-01-2015, 16:30 PM
RE: Palgihaarats - Autor: phyl - 11-01-2015, 16:34 PM
RE: Palgihaarats - Autor: ukfmx - 12-01-2015, 21:55 PM
RE: Palgihaarats - Autor: hillar2 - 12-01-2015, 22:19 PM
RE: Palgihaarats - Autor: Laurimetall - 13-01-2015, 23:11 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne