17-01-2015, 18:59 PM
Minul kogemusi pole, aga on 2 üleliigset väntvõlli. Ja aeglase taibu ning piiratud aruga soovin alati pikka ja aeglast selgitust. 3-käiguline, see on K-175. Ksf! Juurikal on ilmselt K-175B(uratino). K-175A ja B olid vist ühe võlliga, aga K-175V juba mingi järgmisega. Mingil ajal olevat toodetud tagavaraosana mingit unifitseeritud väntvõlli, mis kõlbas panna kõigile 175 ccm kovrovi K-mudelitele? Kuidas on Voshodi võllidega, kas mingi Voshodi vänt oli sama, mis mingi K-mudeli oma.
Teema tsikli kohta küsin, et kõigil on kolvid olemas, aga kas silinder ei saanud haiget või on see võõras valu, topi uus kolb sisse ja anna piitsa, tsikkel peab edasi minema, soovitavalt hea lennuga?
Teema tsikli kohta küsin, et kõigil on kolvid olemas, aga kas silinder ei saanud haiget või on see võõras valu, topi uus kolb sisse ja anna piitsa, tsikkel peab edasi minema, soovitavalt hea lennuga?