21-01-2015, 14:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-01-2015, 14:48 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
see masin on ilmekas näide, miks "tehasekorras kere" hea on - sinna pole imeasju külge riputatud. Nii keevituse kui pahtli vaates. Sellise paksu pahtli mahalihvimine on üks mõnusalt tolmune töö. Hea, kui enamus irdub kruvikeeraja vms-ga kangutades - mu praegu tehtaval masinal oli näiteks peal ülikõva pahtel, mis seisis ka pleki küljes ülihästi. Polnud (garaazhis) tolmutamisest pääsu...
piltidel paistab ka pahtli all olev rooste eelkõige seestpoolt tulnud olevat? Kui mahti, siis uuri õige. Üldlevinud on "pahtel otse metallile = kirvetöö" suhtumine, aga hilisemad mädanemised ei paista Su masinal sellest tulenevat - on hoopis vahetamata ja seestpoolt töötlemata jäänud pleki siseküljelt tulnud?
natuke on Sul veel nokkida. Aga aega on ju veel tugev kuu
jõudu,
Teet
piltidel paistab ka pahtli all olev rooste eelkõige seestpoolt tulnud olevat? Kui mahti, siis uuri õige. Üldlevinud on "pahtel otse metallile = kirvetöö" suhtumine, aga hilisemad mädanemised ei paista Su masinal sellest tulenevat - on hoopis vahetamata ja seestpoolt töötlemata jäänud pleki siseküljelt tulnud?
natuke on Sul veel nokkida. Aga aega on ju veel tugev kuu

jõudu,
Teet
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"