RAF-buss
#10


järgnev - minu kogemus neile, kes tõsisemalt rafiku ostmisest huvitatud.

1. kere. jälgida tuleb tagaluugi ülemist serva, akukasti, salongi sisseronimise astet porimati alt, tungrauapesasid, uste alumisi ääri, tiivaservi, rattakoopaid... rafikul on täisraam, mis paljugi aitab, kuid ikkagi - roomake ja uurige! saate ka hinnatingimiseks ainet. ühesõnaga, mida vähem keret remonditud-värvitud on, seda parem, saab selgema ülevaate toimuvast. no mis seal ikka tahta, vaid mõni üksik rafik on aastast 91 või värskem, enamasti on nad ikka vanemad ja rohkem vai vähem korrokarva.
2. minevik - viiekohaline rafik on suure tõenäosusega kiirabi olnd, tüübitähis passis sel juhul 22031. no iseenesest on muidugi ka selliseid, mis peale kiirabipõlve omanikku vahetand ja mõne usina taadi käes kenasti korda tehtud. algusest peale eraomanduses olnd rafikuid ei ole vist üldse olemas - suur läbisõit on paratamatus enivei. palju päästab aga volga juppide kättesaadavus. kui väga pikka reisu ei plaani, pole vaja ka remondi sisse ülearu raha matta.
3. sobiv istekohtade number. ausalt öeldes on rafikus ruumi lõdvalt niipalju, et 9 kohta passi kirjutada. jahh, päris pikal reisul on muidugi kuue-seitsmekesi mugavam lösutada... kuid lühematel on tihti see mure et kõik ei mahu peale...
asjast. nende mainitud 5-kohaliste endiste kiirabide 9- kohaliseks ehk b-katile veel seeditavaks tegemine on siiski üsna keeruline, mõningail andmeil isegi suht lootusetu.
kambaga sahistamiseks oleks targem osta 11-kohaline ja koos omanikuvahetusega üritada ära teha ümberehituse(9-kohaliseks) vormistamine - aasta tagasi sai nii teha, ehk nüüdki. paari tooli ärakorjamisele ei reageeri ametnik sugugi nii hullusti kui nende juurdepanekule. kodukoha arki eksperdi juures tuleb enne aga konkreetse bussiga kindlasti ära käia. tema selle ümberehitusloa või tõendi ka annab. tõesti on parem kui enne ostmist sinna näole anda, asi ära rääkida-sisse moosida jne. asjaga võivad kaasas käia üsna haiged nõudmised, aga ei pruugi, kui nägu juba tuttav ja inimestega räägitudSmile

tehnikapoole pealt asi nagu ikka - hea kui on mõni volgat tundev kodanik võtta, kes mootorile jne silma peale viskaks, jälgige ka sildade lokse ja hääli - aga selleks on juba parem autot soojemal ajal osta ja natsa pikem proovisõit teha.


Vasta


Sõnumeid selles teemas
RAF-buss - Autor: myrakaru - 27-02-2004, 19:24 PM
[Sõnumit pole] - Autor: 530 - 02-03-2004, 17:38 PM
[Sõnumit pole] - Autor: Aspelund - 02-03-2004, 18:25 PM
[Sõnumit pole] - Autor: agaa - 02-03-2004, 18:28 PM
[Sõnumit pole] - Autor: myrakaru - 02-03-2004, 19:57 PM
[Sõnumit pole] - Autor: myrakaru - 02-03-2004, 20:10 PM
[Sõnumit pole] - Autor: 530 - 02-03-2004, 22:18 PM
[Sõnumit pole] - Autor: tamar99 - 03-03-2004, 00:02 AM
[Sõnumit pole] - Autor: tamar99 - 03-03-2004, 00:04 AM
[Sõnumit pole] - Autor: myrakaru - 03-03-2004, 18:19 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne