29-01-2015, 19:36 PM
seda tinanõksu on venemaal tehtud ja pole kuulda olnud et ei toimi .
karpa võtad küljest ära ja teed sellega neid toiminguid , mida süütega tegid , seni kuni jalad ülespidi asendis sisendavast puhudes toimub õhu läbivool ainult uput usnupule vajutades , soovitav on viilimata mootoril kasutada düüset. kui karpaga oled ühelepoole saanud siis soovitav süütemoment mingi pisut teaduslikuma nõksuga õigeks sättida ja pajehhali .
see lisaõhu võtmine pöördsiibri vahelt ei takista kuidagi käimaminekut , kui muud parameetrid paigas , ennemini tekitab suur lõtk probleeme väljasuretamisega . halvim ,mis lekkest tuleneb , on siduri libisemine , kui õlisegu piisavalt siduriruumi on kogunenud . eeldusel , et kasutad kaant ja tihendit muidugi .
uue puksi tegu karterisse ei ole paraku niisama lihtne , kui võib tunduda , siin foorumis võibolla kaks-kolm meest on kes seda laksust ja mõtlemata on võimelised edukalt teostama .
karpa võtad küljest ära ja teed sellega neid toiminguid , mida süütega tegid , seni kuni jalad ülespidi asendis sisendavast puhudes toimub õhu läbivool ainult uput usnupule vajutades , soovitav on viilimata mootoril kasutada düüset. kui karpaga oled ühelepoole saanud siis soovitav süütemoment mingi pisut teaduslikuma nõksuga õigeks sättida ja pajehhali .
see lisaõhu võtmine pöördsiibri vahelt ei takista kuidagi käimaminekut , kui muud parameetrid paigas , ennemini tekitab suur lõtk probleeme väljasuretamisega . halvim ,mis lekkest tuleneb , on siduri libisemine , kui õlisegu piisavalt siduriruumi on kogunenud . eeldusel , et kasutad kaant ja tihendit muidugi .
uue puksi tegu karterisse ei ole paraku niisama lihtne , kui võib tunduda , siin foorumis võibolla kaks-kolm meest on kes seda laksust ja mõtlemata on võimelised edukalt teostama .