17-02-2015, 11:33 AM
Alguses kasutasin enamasti 1. käiku. Aga nüüd on tee ilusti sisse sõidetud ja ära külmand ning ise kah julgemaks saanud.
Igatahes 2. käik (küll pigem nõks madalama pöördega) enamasti koorma vedamisel. Kui siis välja arvata ehk päris puude vahel keerutamine. Ja mõnda kohta kannatab isegi kolmandaga võtta. Võimalik küll, et mu originaalrattad natuke madalamad kui Sul ja seega sama käiguga kiirus väiksem.
Praeguse ilmaga see pitsalõikur toimib väga hästi. Sisse sõkutud lumi on sellise jäise kooriku moodustanud, millest kalasaba muster parajasti läbi vajub ja haardumise saavutab. Aga eks sealgi mängib olulist rolli pisiasi, et maapind lumekooriku all on hea kandvusega.
![Big Grin Big Grin](https://forum.automoto.ee/images/smilies/biggrin.gif)
Igatahes 2. käik (küll pigem nõks madalama pöördega) enamasti koorma vedamisel. Kui siis välja arvata ehk päris puude vahel keerutamine. Ja mõnda kohta kannatab isegi kolmandaga võtta. Võimalik küll, et mu originaalrattad natuke madalamad kui Sul ja seega sama käiguga kiirus väiksem.
Praeguse ilmaga see pitsalõikur toimib väga hästi. Sisse sõkutud lumi on sellise jäise kooriku moodustanud, millest kalasaba muster parajasti läbi vajub ja haardumise saavutab. Aga eks sealgi mängib olulist rolli pisiasi, et maapind lumekooriku all on hea kandvusega.