19-02-2015, 23:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-02-2015, 23:21 PM ja muutjaks oli Basilio.)
Tikkpoldid on reeglina üsna kõvast terasest, keermelatt on selline pehmeke. Võrril ehk ei ole tikkudel nii hirmus pinge peal, võib olla peab latt vastu. Soovitus proovida pikema poldiga ja keerata põhjani võib isegi aidata. Pingutada tuleb siis väääga tundeliselt. Kaotada vast midagi pole ka, saad vähemalt kogemust juurde.
Kui hermeetik ääre vahelt välja punnitab, siis sai palju. Välised konnud võib ära lõigata või mitte - maitseasi. Küsimus on selles, kas sissepoole ka konnusid tekkis ja kas nad pahandust teevad. Läbipuhkekanalis tekitavad nad keeriseid, mis võrri minekule mitte hea ei ole. Poisid omal ajal(mina ka
) poleerisid lausa pindu et akendes-kanalites takistust vähendada. Õnneks on tegemist kahetaktilise mootoriga ja lahti pääsenud konnu vast sees midagi väga kurja ei tee. Neljataktilisel võib mõne õlitusava sulgeda ja siis on jama.
Kui hermeetik ääre vahelt välja punnitab, siis sai palju. Välised konnud võib ära lõigata või mitte - maitseasi. Küsimus on selles, kas sissepoole ka konnusid tekkis ja kas nad pahandust teevad. Läbipuhkekanalis tekitavad nad keeriseid, mis võrri minekule mitte hea ei ole. Poisid omal ajal(mina ka
![Big Grin Big Grin](https://forum.automoto.ee/images/smilies/biggrin.gif)
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.