02-03-2015, 13:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-03-2015, 14:23 PM ja muutjaks oli Basilio.)
(02-03-2015, 10:49 AM)Daff Kirjutas: Kuna aga "Mercedes pole Messerschmitt" ja oma kiirendusega ei hiilga siis võetaksegi võimalikult lähedale, et möödasõidu maa ja aeg oleks võimalikult lühikesed ning jäädakse ootama võimalust möödasõiduks.Sellega ma päris nõus ei ole. Kui kiirendust netu, siis lastakse vahe just hästi suureks. Vähemalt vanasti tehti nii. See annab võimaluse alustada kiiruse kogumist enne vastassuunavööndi "vallutamist". Tõsi küll, see nõuab head ajastamist.
Nina kannu vahel sõit ehk rohkem kartusest, et väiksemad hakkavad läbi kolonni nõeluma ja nullivad niimoodi rekka möödasõiduvõimalused üldse ära. Ega siin paremat lahendust vist ole kui neljarealine tee.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.