13-03-2015, 16:37 PM
tõmmitsa kasutamise põhieeldus on hammakas olev peen keere. viimaseotsa mootoritel see keere puudub .
kui osandamisega juba niikaugel oled , siis tegelikult saad väntvõlli käevahel ka välja lüüa , nii hammika kui karteripoole seest ühe matsuga .
seda juttu on nüüd pisut hilja rääkida , kuid kas oli ikka hädavajadus mootor poolitada , olid lõtkud nii tuntavad ? ja kui olid , siis kas kepsulaager tihe ? peaksid asjad ju ühelajal õhtule saama , enamvähem . tähendab jutumõte on : mootori koostamine on üpriski peenike protseduur ja nõuaks pisukest vilumust . loomulikult töökäigus õpib kõigeparemini , kuid asju emexisse saatmise potensiaali on kõvasti kui nõkse ei tea .
kui osandamisega juba niikaugel oled , siis tegelikult saad väntvõlli käevahel ka välja lüüa , nii hammika kui karteripoole seest ühe matsuga .
seda juttu on nüüd pisut hilja rääkida , kuid kas oli ikka hädavajadus mootor poolitada , olid lõtkud nii tuntavad ? ja kui olid , siis kas kepsulaager tihe ? peaksid asjad ju ühelajal õhtule saama , enamvähem . tähendab jutumõte on : mootori koostamine on üpriski peenike protseduur ja nõuaks pisukest vilumust . loomulikult töökäigus õpib kõigeparemini , kuid asju emexisse saatmise potensiaali on kõvasti kui nõkse ei tea .