23-03-2015, 13:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-03-2015, 13:59 PM ja muutjaks oli Wiki432.)
Originaalrehv mõõduga 5.6-15
Puhtalt arvutuse järgi tollides olev 5,6 rehvi laiust annaks millimeetrites 142.24. Ümmardatult sobiks 145 üpris hästi. Kõrguseks annaks silma järgi 80, mitte madalam. Seda enam, et 80 on ajalooline profiil ja seniajani jäetakse 80 profiilis märkimata. Kui see on iidsest mõõdust erinev, kirjutatakse sinna /60 või /65 või mida iganes.
Autost veel. Keegi on 402 kerele edevusest 407 liiste külge pannud. Samuti ei olnud 402 kerel kroomitud/alumiiniumise küljeakende kante. Need olid 402-l kerevärvi värvitud. Alles 407 (ja needki mitte algusest) said vastavad detailid. 402- l oli küljekaunistuseks ainult tiivake tagauksel. Lisaks kroomliistud esi ja tagatiiva ülajoonel ning neid ühendav joon ustel.
Ei mingit kriitikat. Puhas informatsioon.
Jõudu!
Puhtalt arvutuse järgi tollides olev 5,6 rehvi laiust annaks millimeetrites 142.24. Ümmardatult sobiks 145 üpris hästi. Kõrguseks annaks silma järgi 80, mitte madalam. Seda enam, et 80 on ajalooline profiil ja seniajani jäetakse 80 profiilis märkimata. Kui see on iidsest mõõdust erinev, kirjutatakse sinna /60 või /65 või mida iganes.
Autost veel. Keegi on 402 kerele edevusest 407 liiste külge pannud. Samuti ei olnud 402 kerel kroomitud/alumiiniumise küljeakende kante. Need olid 402-l kerevärvi värvitud. Alles 407 (ja needki mitte algusest) said vastavad detailid. 402- l oli küljekaunistuseks ainult tiivake tagauksel. Lisaks kroomliistud esi ja tagatiiva ülajoonel ning neid ühendav joon ustel.
Ei mingit kriitikat. Puhas informatsioon.
Jõudu!
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.