26-03-2015, 19:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-03-2015, 21:07 PM ja muutjaks oli stern100.
Muutmise põhjus: Täiendamine
)
Tere!
Nii, tõmbasime katuse alt välja ühe Jeraz bussi, mis tükk aega seisnud. Ajasime käima, tegime korda siduri, vahetasime piduritorusi ja saime korda ka pidurid. Värske mootori, käigukasti-ja sillaõli. Paberid olemas, keevitamata 91 aasta kere. Ei vaja ka praegu keevitust. Läbisõitu 104 tuhat vist. Peal originaalis 24-10 mootor mis käib väga ilusti. Lähiajal saab ka ülevärvi, tutika esiklaasi, uued tuled jne.
Aga miks ma teema tegin.
Millal nähti viimati mõnda Jerazi Eesti teedel sõitmas või sootuks müügis?
Nimelt sooviks teada, mis oleks mõistlik Jerazi hind ( siis sõidukorras, peaks olema isegi ka ülevaatusekorras, üle värvitud, keevitamist mitte vajav)?
Võimalik et läheb siiski müüki(endal juba peale 2 päeva remontimist asjast kopp ees, ime pole et see armeenlaste "kättemaksuks" on nimetatud), kuid siis oleks vaja teada, mis hinna eest teda üldse pakkuma hakata?
Stern
Nii, tõmbasime katuse alt välja ühe Jeraz bussi, mis tükk aega seisnud. Ajasime käima, tegime korda siduri, vahetasime piduritorusi ja saime korda ka pidurid. Värske mootori, käigukasti-ja sillaõli. Paberid olemas, keevitamata 91 aasta kere. Ei vaja ka praegu keevitust. Läbisõitu 104 tuhat vist. Peal originaalis 24-10 mootor mis käib väga ilusti. Lähiajal saab ka ülevärvi, tutika esiklaasi, uued tuled jne.
Aga miks ma teema tegin.
Millal nähti viimati mõnda Jerazi Eesti teedel sõitmas või sootuks müügis?
Nimelt sooviks teada, mis oleks mõistlik Jerazi hind ( siis sõidukorras, peaks olema isegi ka ülevaatusekorras, üle värvitud, keevitamist mitte vajav)?
Võimalik et läheb siiski müüki(endal juba peale 2 päeva remontimist asjast kopp ees, ime pole et see armeenlaste "kättemaksuks" on nimetatud), kuid siis oleks vaja teada, mis hinna eest teda üldse pakkuma hakata?
Stern