20-04-2015, 12:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-04-2015, 12:56 PM ja muutjaks oli Basilio.)
(20-04-2015, 10:26 AM)aavu Kirjutas: Ei ta tõsta, sest haakeseadme suhtes nii madalat raskuskeset haagisel on raske saavutada. Tavaliselt ikka raskuskese kõrgemal ja surub haakeseadmele oma raskusega peale.Normaalasendis ei tõsta jah. Järsul pidurdamisel võib aga autol saba üsna kõrgele tõusta ja tõstab käru tiisli kaasa. Teoreetiliselt võib pahandust teha küll. Oleneb ka kui maadligi on käru vajunud ja kui kõrge auto taga kulgeb.
Hoopis ohtlikum on kurvis pidurdamisel "kääriminek".
Kääriminekust: Tummise koormaga kurvilisel kruusateel kiviklibul kulgedes tunneb minu kogemuse järgi ilma pidurdamatagi, kuidas käru üritab autol tagumenti kraavi poole suruda. Sel juhul on tugevasti abiks 100+ kg kaaluv persoon tagaistmel, veel parem kaks. Kui sealjuures veel pidurdama peaks... Raskemate veoste jaoks olen võtnud rendist piisava kandejõuga ning piduritega haagise. See ei rõhu rataste piisava haarde korral autole kunagi üle pidurite rakendamiseks tarvis mineva jõu. Aga see kõik juba veits OT.
Targemate inemiste juttu rattalaagrite kohta loen isegi huviga.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.