20-04-2015, 21:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-04-2015, 21:25 PM ja muutjaks oli AnatoliJermakov.)
Vahepeal pole miskit kirjutanud aga tehtud on ikkagi samas tempos. Tööd hakkas ühel hetkel pidurdama see, et kompressor lakkas töötamast peale mitutkümmend aastat. Lõpuks selgus, et elektrikilbis oli üks faas läbi põlenud ja 220 voldi asemel lasi läbi 80 kanti. Seega kompressor käitus kui oleks tal üks faas puudu. Selle tuvastamiseks aga tuli ikkagi elektrihuviline sõbramees appi kutsuda ja päevad läksid. Sel nädalavahetusel sain siiski värvitöö ära tehtud.
Minu esimene värvitöö tuli kohutav ja ma pikemalt sellel ei peatuks. Sest iga projekti lõppfaasis võib hakata nägema, mis juba algusest peale on valesti tehtud. Mina ütlen, et järgmise projektiga ma kõigepealt lasen kere liivapritsist kõigepealt läbi ja alles siis hakkan midagi tegema sellega. Mõttetu on värvida, kui kuskil on ikkagi kättesaamatut roostet. Lisaks värvitööd pole võimalik hästi teha, kui kogu suuremat pinda üle ei värvi. Kui värv on 30 a vana, siis seda kuidagi ära ei hajuta uue värviga. Minu töö jäi rõve aga funktsioneeriv.
Sõber ütles õigesti selle kohta, et see pole mingi restaureerimine siin, see on lihtsalt kõvemat sorti remont. Ja nii ongi. Seega kivi südamel katsun selle remondi ära lõpetada ja masina teele saada, see on talle parim kingitus. Siiamaani tehtud töö eest ei tahaks muidugi kolme ka endale panna, kaks pluss on vist see õige hinne.
Süütemoment sai õigeks sätitud vahepeal. Tühikäik on veidi kõrgetel pööretel aga siinkohal on vist Ksf. Motamehel õigus - karbussi tuleb sättida ja tühikäik paika saada. Ma pole sellisel määral seda teinudki, olen küll sarnaseid siklikarburaatoreid enne ka näppinud aga liblikat pole eemaldanud tühikäigu sättimiseks. Praegu töötab täitsa hästi mootor aga kindlasti võtan ka karbussi veel ette.
Täna sain uued rehvid velgedele. Rehvid otsisin nii kitsad, kui leida üldse olid. Mul on nüüd nii talvekad kui suvekad R15 165 laiusega. Talvekad näevad aga lisaks kõrgele profiilile eriliselt peenikesed välja ja sobivad autole hästi. Veljed siis said liivapritsi+epokrundi+veoautovärvi selga. Päris tummine ja läigivad kah kummalisel kombel. Pildidl polegi nii ilusad, kui muidu välja näevad. Lisaks väikene aksessuaar telliti väljamaalt, ühel hetkel saab selle klaasi peale. Kes on pildil olev härra, on lihtne juba igalühel selgeks teha.
Minu esimene värvitöö tuli kohutav ja ma pikemalt sellel ei peatuks. Sest iga projekti lõppfaasis võib hakata nägema, mis juba algusest peale on valesti tehtud. Mina ütlen, et järgmise projektiga ma kõigepealt lasen kere liivapritsist kõigepealt läbi ja alles siis hakkan midagi tegema sellega. Mõttetu on värvida, kui kuskil on ikkagi kättesaamatut roostet. Lisaks värvitööd pole võimalik hästi teha, kui kogu suuremat pinda üle ei värvi. Kui värv on 30 a vana, siis seda kuidagi ära ei hajuta uue värviga. Minu töö jäi rõve aga funktsioneeriv.
Sõber ütles õigesti selle kohta, et see pole mingi restaureerimine siin, see on lihtsalt kõvemat sorti remont. Ja nii ongi. Seega kivi südamel katsun selle remondi ära lõpetada ja masina teele saada, see on talle parim kingitus. Siiamaani tehtud töö eest ei tahaks muidugi kolme ka endale panna, kaks pluss on vist see õige hinne.
Süütemoment sai õigeks sätitud vahepeal. Tühikäik on veidi kõrgetel pööretel aga siinkohal on vist Ksf. Motamehel õigus - karbussi tuleb sättida ja tühikäik paika saada. Ma pole sellisel määral seda teinudki, olen küll sarnaseid siklikarburaatoreid enne ka näppinud aga liblikat pole eemaldanud tühikäigu sättimiseks. Praegu töötab täitsa hästi mootor aga kindlasti võtan ka karbussi veel ette.
Täna sain uued rehvid velgedele. Rehvid otsisin nii kitsad, kui leida üldse olid. Mul on nüüd nii talvekad kui suvekad R15 165 laiusega. Talvekad näevad aga lisaks kõrgele profiilile eriliselt peenikesed välja ja sobivad autole hästi. Veljed siis said liivapritsi+epokrundi+veoautovärvi selga. Päris tummine ja läigivad kah kummalisel kombel. Pildidl polegi nii ilusad, kui muidu välja näevad. Lisaks väikene aksessuaar telliti väljamaalt, ühel hetkel saab selle klaasi peale. Kes on pildil olev härra, on lihtne juba igalühel selgeks teha.