21-04-2015, 22:21 PM
(21-04-2015, 09:52 AM)Tift Kirjutas: Jah, mu sõber, oled õigel teel. Sinna tulebki otse 12 V külge, külmana hoiab süüdet tsuti hilisemana ja soojenedes keerab taas normaalseks. Seda veel ei tea, mis asj teda aktiveerib seda süütemomenti keerama, aga see toimub temperatuuri mõjul. Minu hää cameraade ütles, et ega ta ka päris peensusteni täpselt ei tea ja soovitas lihtsalt järele proovida, kuidas asi reaalselt toimib.
Mina saan asjast nii aru, et vool selle klapi peale tuleb süütelukust või relee alt mida süütelukk sisse lülitab. Starterit andes kaob sellest juhtmest vool ja süüde muutub hilisemaks. Käima minnes lased süütevõtme starteri asendist tagasi, ja jälle on klapijuhe vooluringis ja see tõmbab süüte varasemaks, sest mootor on juba pöördes. Ma ei usu, et seal temperatuur või mingi aju midagi reguleerib- liiga vana mootor selleks.