09-03-2004, 19:22 PM
Piltide, kataloogide jm kirjanduse/teabe osas tasub külastada saiti http://gaz69.nm.ru/ Kasvõi terve kataloog seal saadaval.
Rehvidest... leiab aeg-ajalt veel siit-sealt algseid, st 6.50-16\" siksak-mustriga rehve. Nt 2x aastas korraldataval traditsioonidega Kurtna laadal ja kuulutuste kaudu.
Üldiselt Vene foorumites ringikolanuna on ka minu peasse jäänud mõte, et parimad 69le alla panna on kaasaegse Gazel\'i rehvid. Võib põhimõtteliselt ka Niva omad panna. Liiga lai ja madal \"pastel\" minu arvates 69le ei sobi.
Muide, Pobi ja 69 veljed on peaaegu identsed... Pobi velgedel on vaid \"nagad\" ilukilbi kinnitamiseks, 69 omadel pole. Palju liigub siinkandis ka uuemaid poolakate velgi (Nysa), mis erinevad algsetest selle poolest, et kilb ja pöid on omavahgel keevitatud, mitte needitud, nagu GAZil oli kombeks. Kui ehitada vehiikel sõitvaks isendiks, võib ka need installeerida (väliskujus algsest praktiliselt ei erine), kui aga originaaliks, siis ei soovita.
Rehvidest... leiab aeg-ajalt veel siit-sealt algseid, st 6.50-16\" siksak-mustriga rehve. Nt 2x aastas korraldataval traditsioonidega Kurtna laadal ja kuulutuste kaudu.
Üldiselt Vene foorumites ringikolanuna on ka minu peasse jäänud mõte, et parimad 69le alla panna on kaasaegse Gazel\'i rehvid. Võib põhimõtteliselt ka Niva omad panna. Liiga lai ja madal \"pastel\" minu arvates 69le ei sobi.
Muide, Pobi ja 69 veljed on peaaegu identsed... Pobi velgedel on vaid \"nagad\" ilukilbi kinnitamiseks, 69 omadel pole. Palju liigub siinkandis ka uuemaid poolakate velgi (Nysa), mis erinevad algsetest selle poolest, et kilb ja pöid on omavahgel keevitatud, mitte needitud, nagu GAZil oli kombeks. Kui ehitada vehiikel sõitvaks isendiks, võib ka need installeerida (väliskujus algsest praktiliselt ei erine), kui aga originaaliks, siis ei soovita.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud K,N,R,L,P 11-18