03-05-2015, 18:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-05-2015, 21:02 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
Vaherõngad peaks olema laiemad kui mul said, kahe ratta vahe peaks olema vähemalt 10cm või rohkem. Hetkel kogub kiirelt pori täis ning puhastamiseks tõstan käpaga külje üles ja lasen 5ndaga ratta keerlema, sama protsess ka teise poolega ning siis saab ka teepeale juba minna... Äkki olid mul rõnga laiuseks mingi 15cm??? Vat ei mäleta, pole raske mõõta ja ise joonis teha velje järgi. Paari minutiga saab hakkama.
Kinnitused peaks olema võimalikult rõnga lähedalt ehk antud juhul siis suurtest kilpi aukudest, tavakasutuses oleval masinal ei juhtu ka suurt midagi kui läbi nende nelja augu kokku tõmbad aga siis lihtsalt annab kilp rohkem mängida. See kuidas muidu ratas orginaalis traktori alla on kinnitatud ei mängi siin mingit rolli sest nüüd ei kanna keskosa vaid velje äär, keskosa on üldiselt mõtetu raud mis niisama kaasa sõidab. Kuna vahest rattad käivad ka teiste masinate all siis pole raatsinud häid velgi ära tükeldada, aga üldiselt võiks topeltratastel kilpid maha lõigata...
Kinnitused peaks olema võimalikult rõnga lähedalt ehk antud juhul siis suurtest kilpi aukudest, tavakasutuses oleval masinal ei juhtu ka suurt midagi kui läbi nende nelja augu kokku tõmbad aga siis lihtsalt annab kilp rohkem mängida. See kuidas muidu ratas orginaalis traktori alla on kinnitatud ei mängi siin mingit rolli sest nüüd ei kanna keskosa vaid velje äär, keskosa on üldiselt mõtetu raud mis niisama kaasa sõidab. Kuna vahest rattad käivad ka teiste masinate all siis pole raatsinud häid velgi ära tükeldada, aga üldiselt võiks topeltratastel kilpid maha lõigata...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB