07-05-2015, 09:53 AM
(07-05-2015, 09:11 AM)huvi5 Kirjutas: Valujääkide eemaldamine on OK, aga poleerimine on liiast, hakkab segust bensiini välja korjama. Gaazikul ei anna efekti F1 vormelitel võibolla küll.
Külm kollektor jah. Ning võib-olla tõesti päris peegliks poleeritud kollektor ka soojana, ei oska öelda.
Aga kindel on see, et kaasiku mootori kollektori tehasevalu on üsna kare apelsin ja see rikub tõhusalt seinalähedase kihi voolamist. Kõik need nähtavad kühmud tekitavad keeriseid (turbulentsi). Mida kaugemale seinast ulatub turbulentne vöönd, seda väiksem on laminaarse voolamise vöönd. Silindri värske kütteseguga võimalikult heaks täitmiseks peab püüdma laminaarse voolamise maksimeerimise poole.
Teine võimalus on muidugi puhuda silindreid liiaga läbi - kütusekulu pole võidusõidus ju oluline


Tollise vaheplaadi efekt oli küll huvitav. Kas toimib ka kaasiku mootori puhul?