08-05-2015, 00:18 AM 
	
	
	(07-05-2015, 23:49 PM)margopyks Kirjutas: See vaheseina teadmine tuleb just nimelt ühelt konkreetselt katselt.Gaz53 krossi masin ämbliku ja karpa vaheline tükk,algselt oli kaks ovaalset kanalit,hiljem üks suur koonus.Suure koonusega kaasnes ka tühi koht mootori töös krossi sõitmisel.Sama kirstukaan,vahe tükk ja karpa läksid ralli masina peale kus ilmnes gaasi peale tõmbamine jalast maha lastuna.Viga paranes sellega,uus vahe tükk seinaga.Oletus gaasi maha lastes tekkib nii suur hõrendus,et kisub siibri lahti.
Kindlasti ei kisu ükski hõrendus siibrit lahti, kui seal mingigi vedru küljes on. Turboautol ei saakski sel juhul gaasi maha lasta.
See gaasi "peale tõmbamine" on pigem kehva kütusesegu atomiseerumise tulemus kollektoris. S.t. gaasi maha lastes on kollektoris veel õhuga segunemata bensiini, mis siis koos viimase allesjäänud õhuga mootorisse jõuab. Sarnast probleemi esinenud nii karpadega kui kusevate pihustitega meh. pritsega.
Seal Youtube videos ei olnud niiväga vaheseina eemaldamine, kui lihsalt vaheseinale ühe pilu sisse freesimine.

