08-05-2015, 18:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-05-2015, 18:16 PM ja muutjaks oli overspeed.)
(08-05-2015, 17:14 PM)linnuke Kirjutas: Idee ja eriti teostus 5 aga praktiliselt kasutegur üpris teoreetiline.Ja kui "elukas"suht aega mudane,siis see pigem muutub tulisemaks,kui ülejäänud lõdvik.Ehk siis säilitab seda,millest tahad vabaneda..Lihtsalt nii on.
Eks ka see on köik läbi mötetest käinud, kuid miskit tuli proovida ja muuta, niisama originaalversiooniga edasi jätkata ei soovind kuna esines ju probleeme. Nagu ka ülal mainisin, plaan on panna teine radiaator plastiku alla muda eest peitu, kuid ajapuuduse töttu otsisin hetkel lihtsamat ja kiiremat lahendust.
Täispööretel on vedelikuvool nii suur, et selle toruradika kasutegur jah suht väike. Samas on asjal ka teine vajadus. Esiradikas toimib vaid quadi liikumisel, kuna tal ventilaator puudub. Stardijoonel oodates antakse märku, et mootorid käima. Seejärel aga tekib ootamatu mitmeminutiline viivitus, kuid mootor juba töötab. Seisval quadil aga esiradikas jahutusefekti eriti ei anna kuna öhku ju läbi ei käi, ehk see toruradikas aitab tühikäigul madalama vedelikuliikumisega piisavalt, et kohapeal keema ei läeks.
See köik muidugi aint teooria, sest alles see aasta saan külge installeeritud termomeetri jahutusvedelikule, seni oli vaid tahhomeeter. Saades ka temperatuuri infot, saan edasi tegutseda ja otsustada.
KOSO Db-02 Offroad Version
Arrogance diminishes wisdom !