14-05-2015, 22:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-05-2015, 23:03 PM ja muutjaks oli maitus.)
(14-05-2015, 22:44 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:(14-05-2015, 22:31 PM)maitus Kirjutas:(14-05-2015, 22:24 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: No minu Perkinsil sihuke sarnane asi küljes. Seal lausa nooled küljes,kust sisse ja kust välja kütus jookseb. Nimelt on ju asi nii,et ega küttepump ei jõua kõike kütust ära jagada ja laseb osa tagasi filtrisse. Filtrist üks ots läheb tagasivoolu paaki. Pihustite tagasivool jookseb ka sinna kokku. Eks pead siis seal aretama nii,et asi õige saaks ja Marta üleliigsest "joogist" tempe tegema ei hakkaks...
Ok, sellest küsimusest hiilivad kõik kõrvale, aga ma küsin veelkorra: kui tagasivool läheb filtrisse ja seguneb seal niikuinii pealevooluga, mis tuleb paagist, siis mis pagana mõte on sellel, et sealt veel üleüldse mingi tagasivool veel paaki läheb. Pumb saab kütuse ju niikuinii filtrist kätte ja sinna jõuab see paagist ja tagasivoolust mõlemast ühte kohta ???? Võiks ju veel paagist ganistrisse toru panna ja siis saab jälle paaki valada
.
No minu arusaamist mööda on see selleks,et mis sest,et kõik ühte kohta kokku jookseb,ära ei suuda mootor seda ikka tarbida ja ülejääk peab ju kuskilt välja paaki pääsema. Kui Sul ka taguots kinni panna ja ülevalt lasta koguaeg peale kallata....kaua siis jaksad.....Kuigi mingi surve tekkides peaks näiteks etteandepump ka töö lõpetama ja ei pumpa enam juurde.... aga ega see paha ei tee,kui kütus ringleb. Samalajal ju ka soojeneb...külmal ajal.
No kuskohast see ülejääk tekib? Mootor ju ikka tarbib kütust, mitte ei tooda

Põhjus, et miks ma seda jura ajan, on see, et palju lihtsam on vedada ja ühendada paagist filtrisse ühte voolikut kui kahte- eriti veel siis kui teisel voolikul võib-olla veel igasugune mõte puudub- seda mõtet ma siin üritangi leida. Kui ei leia, siis toon ühe vooliku filtrisse ja tagasivoolu ka filtri ringlusse teisele ringile ja tagasivoolu paaki ei teegi. Kui aga selgub, et sinna satub õhku, siis teen nii nagu aigark soovitas.