27-05-2015, 09:24 AM
(29-05-2013, 12:16 PM)hannest Kirjutas: Magneetodega on neil mingi imelik asi, et kõik mis seal kaane all on, on massis. Kontaktid, kondekas - igal pool on mass ka töötamise ajal. Ja väljasuretamise ots kuhu tuleb mass lasta, et seisma jääks - seal otsas on ka mass sees koguaeg. Ometi, kui sinna juhe külge panna ja massi ühendada, siis jääb seisma. Kuidas see aparaat üldse toimida saab, sellest ei saagi aru. 3 töökorras magneetot ja kõik on sellised.Eks seal u sama "müsteerium" nagu auto genekaski, kui mõõta ühendatud mähisega, siis on kõik 6 dioodi ka korras geneka puhul igat otsapidi omavahel koos/lühises. Aga sellegipoolest asi töötab.
Ehk siis mähise sisetakistuse tõttu on ta mõlemad otsad massis testriga mõõtes.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.