16-06-2015, 09:14 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-06-2015, 09:15 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(15-06-2015, 23:15 PM)hannest Kirjutas: Vast sobib teemasse, sest starter on PD-10 suur rivaal ja ähvardab juba viimast välja sööma hakata. Seega milline aku peaks olema 4kw starteril ja kas 1x12v või 2x6v?
Mis mõttes peaks? 4 kW puhul pole akuga muret, kuniks sealt vähegi käivitusvoolu tuleb.
Minul on D240 käivitamiseks kasutusel Optima PunaPea. Seni pole puudu jäänud.
Olen omast hooletusest sissejäänud massi tõttu tühjaksjooksnud aku tõttu pruukinud ka poolpidust sõiduauto 60 Ah ja polnud ka probleemi. Jaksas käima vedada küll.
Usutavasti piisaks ka 74 Ah akust, kuid sada mahub kenasti akukasti ära ja väike reserv ei tee kunagi paha
Viidatud reduktorile paaritatud starteri puhul tekib minul küsimus reaalsete mootoripöörete kohta. Et diiselmootor käivituks, peab mootor tegema 2 pööret sekundis, külmaga enamgi. Annab see ülekanne nii palju välja?