16-06-2015, 16:27 PM
Olgu siis starteri puhul 100/10=10, siis 1500/10=150p/min e. 2,5p/s diisli väntvõllil. See ei ole 1,5p/s e. 90 p/min
See aretis läheb ju käivitusmootori mootori asemele 1:1
Juhul kui on starter nihutatud alla poole võrreldes väntvõlliga, siis on pöörlemine natuke kiirem, sest jääb ära ülekanne
21/15 = 1,4.
Olgu ilma vahehammasrattata n=21, siis käivitusmootori pöörded 3500p/min asendatakse starteri 1500x1,4 p/ min.
Tulemus: 3500/(1500x1,4)= 3500/2100= 1,66 korda aeglasem diisli pöörlemine
Võrreldes käivitusmootoriga; 210p/min ( 3,5 p/s) / 1,66 = 126 p/min ( ca 2 p/s ) starteriga läbi ülekande diisli vänvõllil.
Kõik bensumootori andmed on esimesel lehel olemas tänu hr. MsLuigele, vaadake ometi. Näha on ülekanne samuti.
See aretis läheb ju käivitusmootori mootori asemele 1:1
Juhul kui on starter nihutatud alla poole võrreldes väntvõlliga, siis on pöörlemine natuke kiirem, sest jääb ära ülekanne
21/15 = 1,4.
Olgu ilma vahehammasrattata n=21, siis käivitusmootori pöörded 3500p/min asendatakse starteri 1500x1,4 p/ min.
Tulemus: 3500/(1500x1,4)= 3500/2100= 1,66 korda aeglasem diisli pöörlemine
Võrreldes käivitusmootoriga; 210p/min ( 3,5 p/s) / 1,66 = 126 p/min ( ca 2 p/s ) starteriga läbi ülekande diisli vänvõllil.
Kõik bensumootori andmed on esimesel lehel olemas tänu hr. MsLuigele, vaadake ometi. Näha on ülekanne samuti.