16-06-2015, 20:16 PM
Ülekandearvudest; veelkord 1. lehelt käivitusmootori pöörded/ diisli pöörded=3500/208=16,8 MTZ korral
kuskil jäi meelde, et SMD 14 korral oli samuti käivitusmootorilt diislile ülekandearv 17. Seda kinnitab ka 1. lehe andmete kasutamine.
Starteri puhul hetkel ei ole hammasvööd käepärast, saan pühade aeg vaadata, aga hammasvööl on kuskil 130..140 hammast( siduriketta läbimõõt 340 mm, kettast kummalgi pool hammasvöö jaotusringjooneni nii 40 mm, jaotusringjoon siis ca 410...420 mm, moodul 3 )
Mulle endale ei meeldi reduktorstarteri pöörded, talvel on 3,5kW uimane, kuigi käivitusvool 900 A SAE järgi. Kui juba väiksemad akud, käivitusvool sama 900 A aga ilmseld EN standardi järgi annab 412 p/min....
EN on SAE-st 7,5V korral nii 3x lahjem ajaliselt, siis tekib mul ka tunne et otseveo starter on ikka õige asi. See 412 p/min ongi põhjus, miks mõtlen ISKRA 5,9kW starteri peale. Otseveoga võimas starter annab diislile paremad pöörded käivituseks võrreldes reduktorstarteriga. Seda olen lugenud ka fermer.ru-s.
kuskil jäi meelde, et SMD 14 korral oli samuti käivitusmootorilt diislile ülekandearv 17. Seda kinnitab ka 1. lehe andmete kasutamine.
Starteri puhul hetkel ei ole hammasvööd käepärast, saan pühade aeg vaadata, aga hammasvööl on kuskil 130..140 hammast( siduriketta läbimõõt 340 mm, kettast kummalgi pool hammasvöö jaotusringjooneni nii 40 mm, jaotusringjoon siis ca 410...420 mm, moodul 3 )
Mulle endale ei meeldi reduktorstarteri pöörded, talvel on 3,5kW uimane, kuigi käivitusvool 900 A SAE järgi. Kui juba väiksemad akud, käivitusvool sama 900 A aga ilmseld EN standardi järgi annab 412 p/min....
EN on SAE-st 7,5V korral nii 3x lahjem ajaliselt, siis tekib mul ka tunne et otseveo starter on ikka õige asi. See 412 p/min ongi põhjus, miks mõtlen ISKRA 5,9kW starteri peale. Otseveoga võimas starter annab diislile paremad pöörded käivituseks võrreldes reduktorstarteriga. Seda olen lugenud ka fermer.ru-s.