25-06-2015, 15:12 PM 
	
	
	
		Mis puutub käiguga pidurdamisse siis eks muidugi tavasõit ja võidusõit on kaks ise asja aga tavasõidus olen oma autojuhi ajast kogu aeg käiguga pidurdanud on selleks olnud gaz 53 kallaja, MB turismibuss või mõni sõiduauto kastid on kõigil terveks jäänud aga noh eks jõud ja kiirused on teised.
Siduriketast kasutan tugevndatud südamik kuue neediga kinni (tavaline ketas on nelja neediga), kui panna jäiga südamega siis võib esimeses stardis käimari hammbad lennata sest kui sidur järsku umbes 4000-5000 pöördel lahti lasta siis võib igaüks arvata mis juhtub. Nüüd tellisin veel ühe ketta mis on mõeldud eriti raskete tingimustele, eks siis näib milline elukas sealt tuleb.
	
Siduriketast kasutan tugevndatud südamik kuue neediga kinni (tavaline ketas on nelja neediga), kui panna jäiga südamega siis võib esimeses stardis käimari hammbad lennata sest kui sidur järsku umbes 4000-5000 pöördel lahti lasta siis võib igaüks arvata mis juhtub. Nüüd tellisin veel ühe ketta mis on mõeldud eriti raskete tingimustele, eks siis näib milline elukas sealt tuleb.
