25-06-2015, 16:24 PM 
	(Seda postitust muudeti viimati: 25-06-2015, 16:27 PM ja muutjaks oli v6sa.)
	
	(25-06-2015, 15:18 PM)einota Kirjutas: Kui nüüd pilti vaatasin siis märkasin et murdunud hammastel on ühes nurgas vähe erinevus. Panin kohe kangemad silmad ja valguse ja uurisin hammaka pealt ja ongi millegipärast murdumise pind erinev. Suurem osa murdumisest on hallikas ja krobeline ja teine osa on sile ja vähesel määral pruunikat värvi.
See on prao jälg
 Kas hammasratast keevitati peale? Kui jah, siis on viga tehtud ühel esimestest läbimitest. Tõenäoliselt liig suur ettandekiirus. Ka termika poleks siin päästnud.
Aga kui peale ei keevitatud, siis on tegu materjalidefektiga juba tootmisest.
Noh, tehnikasport ju. Järgmise kasti komplekteerid paremini.

Ma ei tunne veoautokrossi eripära, kuid 4krpm päästmine ei tundu just eriti mõistlik kaasiku originaaltükkide puhul. Kas stardist teisena lahkumine (ehk auto paigaltvõtt nii 1500 vändapöördega, millele järgneb Tõsine Andmine teistel käikudel) tähendab sõidu kaotamist?
