01-07-2015, 09:35 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-07-2015, 09:41 AM ja muutjaks oli h2rra.)
Plastikust pumpade põhi häda on klappide kulumine kuna eelnev filter sissetuleval veel ei pea kinni peeneid mikro osakesi mis plastik klapile vaevult märgatava kriimu tekitavad ja ongi surve langus. Tänu sellele väheneb läbivoolava vee hulk mis on arvestatud ka pumpa jahutama. Kui vesi käib läbi klapi edasi-tagasi, siis plastik klapp lausa sulab vees kokku (kuivalt põleb suitsuga). Kunagi tõin STOCKER`ist kotitäie peetis pumpasi ja nendest komplekteerisin kokku vaevalt 3 rahuldavas seisukorras pumpa. Selle ajaga, mis ma selle peale kulutasin, oleksin põhitööga teeninud 2 uut pesurit. Pesur on põhimõtteliselt ju sama mis autu bensiinipump 6 klapiga, ainult surve on suurem. Õhk läbib ebatiheduse kiiremini kui vedelik. Puhu punnitades pumba väljuvast otsast sisse ja sissetulev vee ots pista vette ( vastupidine vee liikumissuund pumbas... kui mullid tulevad siis onju ebatihe.... Ja ega Su silmad kah enam nii terased ole et mikrokraapsu märgata
Nüüd sai küll pikk jutt kribatud. Loodan et "päris nürid pliiatsid" said kah aru kuna kasutasin eestikeelseid ja lihtsaid väljendeid.
Ps. Hüdrolöögist olen siin varem kirjutanud ja et seda vältida kui püstol kinni lasta tuleb jätta püstol avatud seisu (isoleeri traadiga fikseerida ) ja pesurist käega välja lülitada...pump kestab kauem.
parimat Margus
![Big Grin Big Grin](https://forum.automoto.ee/images/smilies/biggrin.gif)
Nüüd sai küll pikk jutt kribatud. Loodan et "päris nürid pliiatsid" said kah aru kuna kasutasin eestikeelseid ja lihtsaid väljendeid.
Ps. Hüdrolöögist olen siin varem kirjutanud ja et seda vältida kui püstol kinni lasta tuleb jätta püstol avatud seisu (isoleeri traadiga fikseerida ) ja pesurist käega välja lülitada...pump kestab kauem.
parimat Margus
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA