01-07-2015, 14:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-07-2015, 14:41 PM ja muutjaks oli Vanatehnik.)
(01-07-2015, 11:12 AM)kass Kirjutas:(01-07-2015, 03:29 AM)Vanatehnik Kirjutas: Kuna vanemate 125tega väga palju kokkupuudet pole olnud, siis ei ole ka kõik detailid nii käpas. Meelde on jäänud, et vanematel variantidel olid plekkheeblid. See pluss nähtud rattaga seos ja sealt pealt tuli ka küsimus. Aga räägid ehk, mis ajastust selline patareikarp võiks olla?
See vanemate 125 ccm võrride plekheebli teema on mulle armas ja huvitav, jällegi olen ka siin foorumis seda millalgi puudutanud, ka seoses sellega, et kas mõnedel ksf!-de musta numbri 125-stel võrridel on ikka õiged heeblid küljes.
Jah, olid plekkheeblid, aga mitte kõigil ja kui olid, siis ikka ainult piduri ja siduri omad.
Mis puutud sellesse plekkkarpi, siis jään vastuse võlgu, pole ka päris veendunud, et see jalgrattalaterna patareikarp on (või kui, siis et kas ta on algselt selleks loodud).
Aga jalgratastel selliseid asju kasutati, see on õige, aga üsna vähe ja seetõttu ei ole pädev vastama, pildid vist ei olnud ka eriti vahvad, ei viitsinud üle vaadata, täna ainult kirjutan, homme hakkan lugema.
Ajastu siiski pakun - ilmselt rauaajastust pärit karbike. Eks selliseid asju kasutati peamiselt 2 suure sõja vahel, peamiselt 30-ndatel aga pole ka võimatu, et ka nõukogude ajal, aga mitte tööstuslikult toodetuid, ei tea, et Nliidus selliseid asju oleks toodetud, muidugi ei tea ma enamusi asju.
Jah, heeblitega selleks korraks sirge. Aga jah, ise olen ka kahevahel selle karbiga. Paistab nagu vanema malli värk, aga lülitaja na nõukanägu, ise arvasin, et ehk mingi rats, kus uuem lülitaja EW karbi külge pandud. Panin pildid karbikesest uuesti netiavarustesse, minule tundmatu kolmeharuline detail sai ka uuesti üles visatud, no ei anna rahu, mis krmuse asi see on: http://postimg.org/gallery/285txytbq/6c01df03/