Garaažikoristus - aidake asju paika panna!!
#1

Mõned asjad siis, mida esimese hooga ei osanud paika panna. Välgumihkel peaks asjade umbkaudest mõõdust aimu andma. Pildid järgneval lingil: http://postimg.org/gallery/2hvdn7r6g/ebab0172/

Mis jupstükkidega on tegu esimesel pildil gaasirutska detailist vasakul? Millise tsikli gaasirutska detail võiks selline ovaalne olla? 

Siis sattus näppu mingi selline huvitav astmelaud, ega keegi ei oska öelda, mis masinal võiks selline olla? 

Edasi mingid piibud, klemm sees. 

Siis üks selline kolme haruga plekkdetail, stantsi järgi paistab nagu midagi vanema malli asi, aga mis? 

Siis edasi on üks ilmselt varasema otsa nõukogude tsikli sussklapi heebel, aga oskab keegi täpsemalt öelda, mis rattal selline võis olla? Või olid need enamvähem ühesugused kõik ja eristamine pole võimalik?

Siis üks selline väga huvitav hingega metallkarp. Paistab, et kusagil raami küljes on olnud ja minu hinnangul on vene lülitaja hilisem omalooming. Aga ehk oskab keegi midagi täpsemalt arvata?

Viimane jupp, vot olen näinud sellist asja ja vot krt meelde ei tule..

Tänud ette, kes miskit huvitavat räägib!!
Vasta
#2

Esimesel pildil vasakul on vast VAZ/MOSKV.  DaaZ karburaatori osad.
Vasta
#3

"Astmelaud" võib olla äkki Uaz kabiinipõhja plekk.
4 vidinat on kõrgepinge juhtme vahelised takistid.

hp
Vasta
#4

Karp on jalgratta valgusti jaoks kandilise patarei hoidik lülitiga.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#5

"nõukogude varajasema tsikli suss-klapi heebel" on pigem jatgratta esipiduritrossi heebel, tsikli gaasirulli detail vist 125/175 ccm vene tsiklite juures kasutatu, kindel ei ole aga selline tunne on naba piirkonnas.
Vasta
#6

(17-04-2015, 04:01 AM)Vanatehnik Kirjutas:  Mõned asjad siis, mida esimese hooga ei osanud paika panna. Välgumihkel peaks asjade umbkaudest mõõdust aimu andma. Pildid järgneval lingil: http://postimg.org/gallery/2hvdn7r6g/ebab0172/

Viimane jupp, vot olen näinud sellist asja ja vot krt meelde ei tule..

Tänud ette, kes miskit huvitavat räägib!!

Viimased kaks pilti porolooniga plekist ribast millel kaks polti küljes on ventilatsioonitoru jätku detail
Vasta
#7

Tänud vastajatele! Kas seda kolme haruga plekki ei oska tõesti keegi pakkuda? Kas see Uaziku kabiinipõhja plekk on terviklik? See karp tavalise kandilise patarei jaoks on nagu minu sima järgi natuke suur. Mis ajastu asi võiks olla, kas 50ndatel Liidus ka selliseid asju toodeti? Heebli kohta, kas ta jalgratta heebliks natuke väikseks ei jää ja paljudel ratastel vanasti käsipidur oli? Kuskil oleks nagu sellist plekist löödud pisemat heeblit näinud sutsklapi jaoks, K55 äkki? Vanematel Nõukogude 125stel olidki heeblid ju plekist. Aaa, aituma, vot venditeema, sellised klambrid, just - tänud meelde tuletamast! 
Vasta
#8

(22-04-2015, 00:04 AM)Vanatehnik Kirjutas:   Heebli kohta, kas ta jalgratta heebliks natuke väikseks ei jää ja paljudel ratastel vanasti käsipidur oli? Kuskil oleks nagu sellist plekist löödud pisemat heeblit näinud sutsklapi jaoks, K55 äkki? Vanematel Nõukogude 125stel olidki heeblid ju plekist. Aaa, aituma, vot venditeema, sellised klambrid, just - tänud meelde tuletamast! 

Igasugune skeptitsismi ilming on minu silmis kiiduväärt nähtus! Samas olen ise ka igasuguseid asju unes näinud, tõsi küll, mitte plekist valmistatud sutsklapi heeblit nõukogude 125/175 ccm tsiklitel. 
Aga trossajamiga esipidurid olid paljudel nõukogude jalgratastel, sealhulgas ka lasteratastel, sest lapsed olid nõukogude rahva tulevik ja !leninliku noorsooühingu ning kommunistliku partei reserv!
Ja et mu jutt jõuaks ka eriti uskumatute ja taipamatuteni, siis väike näide elust, jalgratas Babotška. Ehk nüüd oled rahul?

http://veloretro.ru/pic.php?id=68&indx=9
Vasta
#9

Ksf kass, ei maksa nüüd nii suurt irooniat ka vallale päästa : ) Tahtsin lihtsalt vähe täpsemalt teada. Aituma pildi eest! Mingil siklil olen sellist kindlasti küljes näinud, aga ehk oli siis miski isearetus. Kuna vanemate 125tega väga palju kokkupuudet pole olnud, siis ei ole ka kõik detailid nii käpas. Meelde on jäänud, et vanematel variantidel olid plekkheeblid. See pluss nähtud rattaga seos ja sealt pealt tuli ka küsimus. Aga räägid ehk, mis ajastust selline patareikarp võiks olla?
Vasta
#10

(01-07-2015, 03:29 AM)Vanatehnik Kirjutas:  Kuna vanemate 125tega väga palju kokkupuudet pole olnud, siis ei ole ka kõik detailid nii käpas. Meelde on jäänud, et vanematel variantidel olid plekkheeblid. See pluss nähtud rattaga seos ja sealt pealt tuli ka küsimus. Aga räägid ehk, mis ajastust selline patareikarp võiks olla?

See vanemate 125 ccm võrride plekheebli teema on mulle armas ja huvitav, jällegi olen ka siin foorumis seda millalgi puudutanud, ka seoses sellega, et kas mõnedel ksf!-de musta numbri 125-stel võrridel on ikka õiged heeblid küljes.
Jah, olid plekkheeblid, aga mitte kõigil ja kui olid, siis ikka ainult piduri ja siduri omad.
Mis puutud sellesse plekkkarpi, siis jään vastuse võlgu, pole ka päris veendunud, et see jalgrattalaterna patareikarp on (või kui, siis et kas ta on algselt selleks loodud).
Aga jalgratastel selliseid asju kasutati, see on õige, aga üsna vähe ja seetõttu ei ole pädev vastama, pildid vist ei olnud ka eriti vahvad, ei viitsinud üle vaadata, täna ainult kirjutan, homme hakkan lugema.
Ajastu siiski pakun - ilmselt rauaajastust pärit karbike. Eks selliseid asju kasutati peamiselt 2 suure sõja vahel, peamiselt 30-ndatel aga pole ka võimatu, et ka nõukogude ajal, aga mitte tööstuslikult toodetuid, ei tea, et Nliidus selliseid asju oleks toodetud, muidugi ei tea ma enamusi asju.
Vasta
#11

(01-07-2015, 11:12 AM)kass Kirjutas:  
(01-07-2015, 03:29 AM)Vanatehnik Kirjutas:  Kuna vanemate 125tega väga palju kokkupuudet pole olnud, siis ei ole ka kõik detailid nii käpas. Meelde on jäänud, et vanematel variantidel olid plekkheeblid. See pluss nähtud rattaga seos ja sealt pealt tuli ka küsimus. Aga räägid ehk, mis ajastust selline patareikarp võiks olla?

See vanemate 125 ccm võrride plekheebli teema on mulle armas ja huvitav, jällegi olen ka siin foorumis seda millalgi puudutanud, ka seoses sellega, et kas mõnedel ksf!-de musta numbri 125-stel võrridel on ikka õiged heeblid küljes.
Jah, olid plekkheeblid, aga mitte kõigil ja kui olid, siis ikka ainult piduri ja siduri omad.
Mis puutud sellesse plekkkarpi, siis jään vastuse võlgu, pole ka päris veendunud, et see jalgrattalaterna patareikarp on (või kui, siis et kas ta on algselt selleks loodud).
Aga jalgratastel selliseid asju kasutati, see on õige, aga üsna vähe ja seetõttu ei ole pädev vastama, pildid vist ei olnud ka eriti vahvad, ei viitsinud üle vaadata, täna ainult kirjutan, homme hakkan lugema.
Ajastu siiski pakun - ilmselt rauaajastust pärit karbike. Eks selliseid asju kasutati peamiselt 2 suure sõja vahel, peamiselt 30-ndatel aga pole ka võimatu, et ka nõukogude ajal, aga mitte tööstuslikult toodetuid, ei tea, et Nliidus selliseid asju oleks toodetud, muidugi ei tea ma enamusi asju.

Jah, heeblitega selleks korraks sirge. Aga jah, ise olen ka kahevahel selle karbiga. Paistab nagu vanema malli värk, aga lülitaja na nõukanägu, ise arvasin, et ehk mingi rats, kus uuem lülitaja EW karbi külge pandud. Panin pildid karbikesest uuesti netiavarustesse, minule tundmatu kolmeharuline detail sai ka uuesti üles visatud, no ei anna rahu, mis krmuse asi see on: http://postimg.org/gallery/285txytbq/6c01df03/
Vasta
#12

Selle kolmjala paneks mõne pedaalidega lasteauto rooliks.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#13

Krt see on küll huvitav idee! Selle peale poleks tulnud, krmus on jah nagu nüüd selle pilguga vaadates sedamoodi, et selleks võiks sobida küll.  Smile 
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne