05-08-2015, 23:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-08-2015, 23:48 PM ja muutjaks oli Wiki432.)
(05-08-2015, 20:57 PM)ivoalaska Kirjutas: 1. Kompressor on ta kindlasti aga sooviks teada saada täpsemalt.Nummerdasin omatahtsi read ära:
2.Midagi mainiti lennukite käivitamisest, seda mainis isa ka.
3.Kolb oli korralikult silindris kinni tänu pikale seismisele ja sellele, et küünal oli puudu.
1. Mina küll ei julgeks selliste udupitide järgi väita, et kompressor on kindlasti. Ei näe mingit põhjust, miks peaks kompressori kolb sellise kujuga olema. Küll võiks seda olla kahetaktilise deflektoriga kolb. Ja miks üks flants silindril on sellisel kõrgusel nagu kahetaktilise mootori väljalase. Ja jäme toru mootori peal kahe kõrva ja allasuunduva peenema toruga on kangesti summuti moodi. Augud kolbides- läbipuhkeavade jaoks?
2.1939 aastal võis lennukite käivitamine käia küll suruõhult. Tankidel nii võimsaid mootoreid tavapäraselt veel ei olnud. Seal olid lihtsalt suuremad automootorid. Üksikuid ka lennukimootoritega.
3. Kompressoritel ei ole küünalt. Seal ei ole midagi valgustada, ega süüdata.
Kvaliteetsemad pildid ehk toovad selgust.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.