16-03-2004, 15:03 PM
vaata siis sinna kõigepealt
aga imho on ainuke võimalus midagi asjalikku teada saada - rääkida otse selle volga omanikuga, kes on ise oma autole diisli vahele aretanud.
Saad teada midagi enamat kui \"peaks sobima küll\"
neid variante on siit-sealt foorumitest ja newsgruppidest läbi jooksnud igasuguseid, aga netis pole veel kohatud kedagi, kes seda ise teinud oleks (heameelega näeksin, kui keegi tõestaks vastupidist)
vaheplaadiga võib ju külge panna peaaegu misiganes mootorit.
talverallil sõitis volga 21 diisel, millel aiste vahel oli Nissani 2,0 diisel koos käigukastiga. Väga hästi tiksus.
Soovitaks mõelda ka sellele - mis on diisli paigalduse mõte?
Kui sa tahad saada sinna vähegi korralikku mootorit, siis 10K rahakulu on miinimum, + vahetuse tööd ja jupid. Selle raha eest võid pisut kallima bensiini ja suurema kuluga sõita oikuipikalt.
Kui aga mingi kindel mootor on endal niikuinii juba olemas, mis siis veel küsida, et milline sobib?
aga imho on ainuke võimalus midagi asjalikku teada saada - rääkida otse selle volga omanikuga, kes on ise oma autole diisli vahele aretanud.
Saad teada midagi enamat kui \"peaks sobima küll\"

neid variante on siit-sealt foorumitest ja newsgruppidest läbi jooksnud igasuguseid, aga netis pole veel kohatud kedagi, kes seda ise teinud oleks (heameelega näeksin, kui keegi tõestaks vastupidist)

vaheplaadiga võib ju külge panna peaaegu misiganes mootorit.
talverallil sõitis volga 21 diisel, millel aiste vahel oli Nissani 2,0 diisel koos käigukastiga. Väga hästi tiksus.
Soovitaks mõelda ka sellele - mis on diisli paigalduse mõte?
Kui sa tahad saada sinna vähegi korralikku mootorit, siis 10K rahakulu on miinimum, + vahetuse tööd ja jupid. Selle raha eest võid pisut kallima bensiini ja suurema kuluga sõita oikuipikalt.
Kui aga mingi kindel mootor on endal niikuinii juba olemas, mis siis veel küsida, et milline sobib?
